آخرین اخبار

17. بهمن 1400 - 21:18   |   کد مطلب: 41381
دادستان همدان با بیان اینکه مأموران این اجازه را دارند که هر کسی را که حامل سلاح است، بدون ملاحظه، دستگیر و بازداشت کنند، گفت: هر گونه تعلل در به کارگیری تجهیزات و ابزار دفاعی، توجیه منطقی ندارد و ضرورت دارد مأمور در مقام انجام وظیفه، با تدبیر عمل کرده و اجازه عرض اندام به مجرمان و متعرضان به قانون را ندهد.

به گزارش آوای سیدجمال، «حسن خانجانی موقر» از ارسال نامه ای تأکیدی به فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان خبر داد و گفت: در آن نامه عنوان شده؛  با توجه به واقعه اخیر در پیرامون شیراز و شهادت یکی از مأموران عزیز انتظامی استان فارس در آن واقعه، تأکیدات مکرر کتبی یا شفاهی در ماه های گذشته، ضرورت دارد با اراذل، اوباش و مجرمان حرفهای به جدیت تمام برخورد شود.

 

 

وی اظهار کرد: لازمه این کار هم، مقابله جدی با دارندگان و حمل کنندگان سلاح سرد و گرم است، بارها تأکید شده مأموران انتظامی در حین عملیات و گشت، هر کسی را که حامل سلاح است، بدون ملاحظه، دستگیر و بازداشت کنند تا امکان قدرتنمایی برای اراذل و اوباش فراهم نشود.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: جدیت در این کار در سطح استان مورد انتظار شدید و اکید است و همچنین با توجه به تجویز قانون و با تدابیر لازم، ضرورت دارد مأمورین از تجهیزات  لازم دفاع شخصی، همچون افشانه، شوک دهنده و باتوم و عنداللزوم سلاح گرم برخوردار شده و در هنگام ضرورت، با رعایت قوانین و مقرّرات مربوط از آن ها استفاده کنند.

 

خانجانی تصریح کرد: همچنین آموزش های فنی، عملیاتی و حقوقی به مأموران تحت امر داده شود تا برای دفاع از مردم از تمام توان خود استفاده کنند.

 

وی عنوان کرد: هر گونه تعلل در به کارگیری تجهیزات و ابزار دفاعی، توجیه منطقی ندارد و ضرورت دارد مأمور در مقام انجام وظیفه، با تدبیر عمل کرده و اجازه عرضاندام به مجرمان و متعّرضان به قانون را ندهد.

منبع: روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal