آخرین اخبار

14. اسفند 1400 - 23:55   |   کد مطلب: 41631
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی همدان از ثبت‌نام ۸۱ هزار و ۲۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در سامانه خبر داد و گفت: اوایل سال آینده ساخت مسکن آغاز خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، عزیزالله یوسفی اظهار کرد: دولت سیزدهم ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال در همدان را برنامه دارد که طبق اعلام وزارتخانه تا پایان اسفندماه مردم فرصت ثبت‌نام دارند.

 

 

وی با بیان اینکه در این طرح از ۳۲ شهر استان متقاضی برای مسکن وجود دارد ادامه داد: در همدان برای سال آینده ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در برنامه قرار دارد که بخشی از آنها در زمین جانمایی شده در شورین است.

 

 

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی همدان عنوان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در همدان تاکنون ۸۱ هزار و ۲۰۰ نفر در سامانه ثبت‌نام اولیه کرده‌اند که این افراد مورد پالایش نهایی قرار خواهند گرفت‌.

 

 

وی با بیان اینکه ۵۸ هزار متقاضی نیز در اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند یادآور شد: با پالایش‌هایی که داریم به ثبت‌نام نهایی خواهیم رسید و ملاک برای تعیین هویت افراد و برای اینکه بتوانند واریز وجه را انجام دهند به آنها اعلام خواهد شد‌.

 

 

یوسفی خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات مسکن به متقاضیان در مرحله ساخت است و با تهمیداتی که دولت در نظر گرفته، بنا به پیشرفت فیزیکی پروژه خواهد بود به طوری که ابتدا متقاضی مبلغ اولیه پرداخت می‌کند و پس از آن تسهیلات بانکی لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal