آخرین اخبار

19. اسفند 1400 - 18:43   |   کد مطلب: 41681
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه سیدجمال مزمن ترین درد را استبداد و استعمار دانست و باآن مبارزه کرد، گفت: بنیاد سیدجمال در سال ۸۸ تاییدیه از شورای عالی انقلاب گرفته و اما کار عملی نسبت به آن انجام نشده است. بنابراین می طلبد که با عملی کردن اقدامات در این بنیاد اندیشه ناب سیدجمال را به جهان شناساند و تبیین کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، دومین روز از دومین کنگره بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی با حضور وزرای علوم، ارشاد اسلامی ، نماینده ولی فقیه در همدان ، امام جمعه اسدآباد، نماینده مجلس، رؤسای ادارات ، جمعی از اندیشمندان، دانشجویان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد برگزار شد.

 

 

در این کنگره حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد به وجود ۸۳ سند دال بر ایرانی بودن سیدجمال‌الدین اسدآبادی اشاره کرد و گفت: این شهید منادی وحدت از دیار اسدآباد _همدان است.

 

 

وی اشاره به برگزاری کنگره سیدجمال در راستای معرفی این شخصیت جهانی، گفت: در اولین روز کنگره  ۱۰ استان مقالات خود را به صورت مجازی ارائه دادند و اختتامیه روز اول با حضور معاون پارلمانی دولت برگزار شد. 

 

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر ارج نهادن بر مقام سیدجمال به عنوان یک سرمایه فرهنگی، تصریح کرد: این شخصیت مقامشان انقدر بالاست که در حد کنگره او را باید ارج نهاد و این مجاهدت، روحیه خستگی ناپذیر و جهاد تببینی که او در دو قرن قبل آغاز کرده را به جهان شناساند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب از سیدجمال به عنوان منادی وحدت و بیدارگر و آغازگر حاکمیت اسلام یاد می کنند ‌، او مزمن ترین درد را استبداد و استعمار دانست و باآن مبارزه کرد.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با بیان اینکه برگزاری کنگره را به فال نیک می‌گیریم، افزود:  بنیاد سیدجمال در سال ۸۸ تاییدیه از شورای عالی انقلاب گرفته و اما کار عملی نسبت به آن انجام نشده است. بنابراین می طلبد که با عملی کردن اقدامات در این بنیاد اندیشه ناب سیدجمال را به جهان شناساند و تبیین کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal