آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1401 - 15:39   |   کد مطلب: 42215
حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه همه باید کمک کنیم جامعه از بحران فقر و گرانی و مشکلات عبور کند و لازمه این کار همکاری و تعامل است، گفت: دولت در راستای اصلاح هدفمندسازی یارانه ها قیمت چند قلم کالا را افزایش داده و این نباید منجر به گرانی دیگر کالاها شود، باید مسئولان و بازرسان نظارتی جلوی این نوع گرانی‌ها را بگیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام هاشمی، امام جمعه موقت اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ۲۳ اردیبهشت، با تأکید بر داشتن تقوای الهی و پرداختن به روایتی از ائمه اطهار (ع)، اظهار کرد: روزی انسان به دست پروردگار است، و نباید هیچگاه غصه روزی را بخورد. اگر ایمان پایدار باشد، مشکلات کاسته می‌شود.

 

 

وی انفاق و کمک به دیگران از دستورات اسلام دانست و گفت: همه باید کمک کنیم که جامعه از بحران فقر و گرانی و مشکلات عبور کند، لازمه این کار همکاری و تعامل است. کاسبان بازار باید مراقب باشند که کالاها احتکار نشود.

 

 

امام جمعه موقت اسدآباد با تأکید بر حمایت و پشتیبانی مسئولان از مردم و اقشار آسیب دیده در جامعه، گفت: دولت در راستای اصلاح هدفمندسازی یارانه ها قیمت چند قلم کالا را افزایش داده و این نباید منجر به گرانی دیگر کالاها شود، باید مسئولان و بازرسان نظارتی جلوی این نوع گرانی‌ها را بگیرد.

 

 

وی بااشاره به اینکه به دنبال افزایش قیمت برخی از کالاها دشمن در فضای مجازی گرد وخاک به پا کرده و سیاه‌نمایی می کند، افزود: دستگاههای ناظر باید به این مسئول وارد شوند، به خصوص نمایندگان مجلس در تصویب موضوعات نافع پشتیبانی کنیم، اینکه بگوییم مجلس انقلابی است، کافی نیست و نباید به حرف باشد.

 

 

حجت‌الاسلام هاشمی بااشاره به اینکه جمعیت ایران رو به پیری است و باید این مسیله را توجه کنیم، گفت: اگرچه امروز مشکلات اقتصادی زیاد است اما روزی را خداوند می دهد و نباید این را در امر فرزند اوری فراموش کرد.

 

 

وی بر حفظ جایگاه و تقویت نماز جمعه تأکید کرد و گفت: جامعه ما برای حفظ این جایگاه قربانی و شهدای زیاد و هزینه گرافی داده شده، کسانی که حرفهایی می زنند مراقب باشند، نکند ما را هم در زمره صدامیان قرار بدهند، نباید در پازل دشمن حرکت کرد، تخریب هیچ جایگاهی ندارد .

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal