آخرین اخبار

11. تير 1401 - 23:20   |   کد مطلب: 42660
مدیر کل تعاون روستایی استان همدان از فعالیت ۴۰ مرکز خرید تضمینی گندم در این استان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید مسلمی راد گفت: خرید تضمینی گندم از یکم تیر آغاز شده است و برای خرید تضمینی گندم امسال کشاورزان استان همدان، ۴۰ مرکز خرید  آماده سازی شده است که از این تعداد مراکز ۸ مرکز به شهرستان رزن و درگزین اختصاص دارد.

او قیمت تعیین شده دولت برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان را در امسال ۱۱ هزار ۵۰۰ تومان برشمرد و گفت: مراکز خرید گندم متعلق به تشکل بخش کشاورزی با نظارت تعاون روستایی استان به مباشرت از اداره کل غله و خدمات بازرگانی و نظارت دستگاه‌های اجرایی مرتبط خرید گندم از کشاورزان را با نرخ تضمینی و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی انجام می‌دهند.

مدیر کل تعاون روستایی استان همدان گفت: تعاون روستایی استان همدان پارسال نیمی از گندم استان را خریداری کرد.

مسلمی رادگفت: امسال ۱۵۰ هزار تن از ظرفیت انبار‌های متعلق به خرید تضمینی گندم کشاورزان است.

مدیر کل تعاون روستایی استان همدان یش بینی کرد امسال  ۵۰ درصد خرید تضمینی گندم استان از سوی شرکت‌های تعاونی روستایی استان انجام گیرد.

سطح زیر کشت امسال گندم استان همدان ۴۳۶ هزار هکتار بوده که از این میزان، ۳۶۵ هزار هکتار به گندم دیم و ۷۱ هزار هکتار به گندم آبی اختصاص دارد.

 از ۴۳۶ هزار هکتار سطح زیر کشت گندم امسال همدان ۳۲۹ هزار هکتار شامل ۲۵۸ هزار از سطح زیر کشت گندم دیم و ۷۱ هزار هکتار از سطح زیر کشت گندم آبی استان قابل برداشت است./باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal