آخرین اخبار

31. تير 1402 - 9:01   |   کد مطلب: 45612
فرماندار اسدآباد گفت: پیش‌بینی می‌شود ۷۰ تا ۷۵ هزار تن گندم در شهرستان تولید شود و ۵۰ هزار تن از آن تحویل مراکز خرید خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال،  حسینعلی شرکایی در حاشیه بازدید از مراکز خرید گندم شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در سال آبی جاری ۲۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی اسدآباد به مزارع گندم اختصاص یافته که پیش‌بینی می‌شود ۷۰ تا ۷۵ هزار تن گندم در شهرستان تولید شود و ۵۰ هزار تن از آن تحویل مراکز خرید خواهد شد.

وی تصریح کرد: گندم تولید شده از مزارع اسدآباد در سطح استان جزء با کیفیت‌ترین‌ها است و گلوتون بسیار بالایی دارد.

مدیر جهاد کشاورزی نیز در این بازدید گفت: خرید تضمینی گندم در شهرستان از دوم تیر ماه آغاز شده و از زمان شروع خرید و تاکنون حدودا ۴۵ هزار تن گندم خود را تحویل مراکز خرید گندم این شهرستان داده‌اند.

محمد مرادی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در سال جاری تا ۵۰ هزار تن توسط مراکز خرید از کشاورزان اسدآبادی گندم مازاد خریداری شود.

وی افزود: قیمت خرید تضمینی هر کیلو گندم از کشاورزان توسط مراکز خرید افزون بر ۱۵ هزار تومان است که برای هر کیلو گندم حدود ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان مبلغ قیمت مصوب هر کیلو گندم، ۱۵۰۰ تومان بابت تشویقی یارانه کود و مبلغ ۲۰۰۰ تومان بابت جمع آوری گندم در نظر گرفته شده است./بسیج

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal