آخرین اخبار

5. مرداد 1401 - 8:22   |   کد مطلب: 42885
سرهنگ امیدعلی الیاسی با بیان اینکه مهمترین پیام عملیات غرورآفرین مرصاد این است که مردم به موقع و با بصیرت در میدان دفاع از انقلاب حاضر می‌شدند، گفت: امروز هم باید با کم کردن فاصله بین ملت و ولایت، مقابل تهدید و توطئه دشمن و منافق هوشیار و با بصیر بود.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در مراسم یادواره شهدای عملیات مرصاد در گلزار شهدای این شهر، در سخنانی از رهبر معظم درباره زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: عملیات مرصاد، سالروز شکست مفتضحانه منافقین بود که دشمن تصور می کرد بعداز جنگ تحمیلی قدرت ایران ضعف شده و قطعنامه 598 می پذیرد، غافل از آنکه به تعبیر قرآن دشمن سیلی محکم خواهد خورد.

وی با تأکید بر اینکه هر سال باید رشادت و فداکاری رزمندگان و شهدا در عملیات مرصاد بازگویی و گرامی داشته شود، گفت: این عملیات اوج عزت ملت ایران را در عرصه بین الملل به نمایش گذاشت و مهمترین پیام این عملیات این بود که مردم به موقع و با بصیرت در میدان دفاع از انقلاب حاضر شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد سالروز عملیات مرصاد را روزی به یادماندنی در تاریخ انقلاب خواند و تصریح کرد: این عملیات نماد بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران شد و به جهانیان نشان داد ملتی که تابع ولایت و ایمان و استقامت دارد، همیشه بیدار است و مقابل هجمه های دشمن می ایستد.

 

وی بر شناخت ولایت فقیه تأکید کرد و گفت: باید فاصله را با ولایت کم کرد و بیشتر به او نزدیک شد و در مسیر انقلاب بصیر بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal