آخرین اخبار

5. آبان 1401 - 12:32   |   کد مطلب: 43501
سرهنگ امیدعلی الیاسی تمرکز دشمن را بر گرفتن بصیرت و هوشمندی و به ویژه نسل جوان دانست و گفت: دشمن در فتنه 1401 به دنبال این است که غیرت را از دهه هشتادی بگیرد و به نسل بی هویت تبدیل کند.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در جمع بانوان بسیجی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه هر جامعه توحید محوری دشمن دارد، اظهار کرد: دشمن در طول تاریخ دوران انقلاب اسلامی با توطئه ها و فتنه ها، جنگ تحمیلی و نیابتی به دنبال براندازی انقلاب و جمهوری اسلامی است و البته در جنگ نیابتی و شناختی هدف تنها جمهوری السلامی نیست بلکه ایران و ملت هم هدف آنان است که تا به امروز فتنه ها و توطئه ها با عنایت خداوند و هدایت امامین انقلاب و بصیرت مردم خنثی شده است.

 

وی نداشتن بصیرت در جامعه را عاملی برای سوءاستفاده دشمن از ملت در طول تاریخ خواند و گفت: امروز ملت ایران بصیرت دارند و بصیرت مردم توطئه را خنثی کرده است البته تمرکز دشمن بر گرفتن بصیرت و هوشمندی و به ویژه نسل جوان است.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد به تفاوت و شباهتهای فتنه های مختلف در طول تاریخ انقلاب پرداخت و گفت: در فتنه اخیر که موجب بروز اغتشاشات در جامعه شده است، دشمن اهدافی را در سه لایه دنبال می‌کند، آنها بنا به فرمایشات رهبر انقلاب تنها مخالف جمهوری اسلامی نیستند بلکه با ایران قوی و مستقل هم مخالف هستند.

 

وی تأکید کرد: دشمن در فتنه 1401 به دنبال این است که  غیرت را از دهه هشتادی بگیرد و به نسل بی هویت تبدیل کند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal