آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1402 - 19:38   |   کد مطلب: 44988
سرهنگ امیدعلی الیاسی بر بازدید مشترک اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ادارات برای تبیین قانون حجاب، گفت: آمران به معروف و نهی از منکر با در دست داشتن احادیث و روایات و وصیت شهدا در باب حجاب و عفاف، بی‌حجاب‌ها را توجیه کنند.

به گزارش آوای سیدجمال،  سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان بااشاره به آموزش ۱۸۰ عامر به معروف و ناهیان از منکر، گفت: رؤسای دانشگاه‌ها می بایست شخصا برای امر مهم معروف و منکر حاضر می‌شدند.

 

وی بر بازدید مشترک اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ادارات برای موضوع رعایت قانون حجاب تأکید کرد و گفت: البته حجاب کل جامعه مورد هدف است و باید رعایت شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بااشاره سالروز ولادت حضرت معصومه(س) گفت: به مناسبت روز دختر همایشی به همت جامعه زنان سپاه در پارک رجایی این شهر برگزار خواهد شد.

 

وی بااشاره به وجود ارازل و اوباش موتورسواران و ایجاد مزاحمت برای دختران، از آمران به معروف و نهی از منکر خواست با در دست داشتن احادیث و روایات و وصیت شهدا در باب حجاب و عفاف، بدحجاب و بی‌حجاب‌ها را توجیه کنند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal