آخرین اخبار

31. شهريور 1402 - 12:53   |   کد مطلب: 46113
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر استفاده از روش و سیره شهدا برای جهاد تبیین شناخت عظمت دفاع مقدس، گفت: ملت ایران با دستان خالی اما با ایمان و توکل به خدا حتی اجازه نداد یک وجب از خاک این کشور به تصرف دشمن درآید و جانانه مقابل آنان ایستادند.

به گزارش آوای سیدجمال، ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و در اولین روز از این هفته، جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرمانده و نیروهای سپاه پاسداران و بسیج در شهرستان اسدآباد با امام جمعه این شهر دیدار و تجدید بیعتی دوباره ولایت بستند.

 

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در سخنانی به ایستادگی مردم ایران اسلامی در طول تاریخ دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ملت عزیز ایران امروز علی‌رغم تلخی‌های جنگ، سالروز آغاز تجاوز عراق علیه ایران را به عنوان مظهر ایستادگی و مقاومت پاس می‌دارند چرا که دشمن به هدفش یعنی تصرف خاک ایران و بستن پرونده انقلاب بود، نرسید.

 

سرهنگ امیدعلی الیاسی تصریح کرد: ملت ایران با دستان خالی اما با ایمان و توکل به خدا حتی اجازه نداد یک وجب از خاک این کشور به تصرف دشمن درآید و جانانه مقابل آنان ایستادند.

 

وی به فرمایش رهبر انقلاب و وظایفی که ایشان برای شناخت عظمت دفاع مقدس برشمردند، اشاره کرد و گفت: پاسخگویی به شبهات و مقابله با تحریف دفاع مقدس از سوی دشمن از دیگر وظایفی است که ایشان به آن اشاره کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد به رفتار و سیره و روش زندگی شهدا برای جهاد تبیین و ۴ زاویه عظمت دفاع مقدس از دیدگاه رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: باید با عمل به فرمایش رهبری، دنبال رو راه و سیره شهدا باشیم.

 

وی با اشاره به اجرای 21 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس  در این شهرستان گفت: این برنامه‌ها شامل همایش جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز، دیدار با امام جمعه، تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه توسط یکی از رزمندگان، بر پایی ایستگاه صلواتی توسط بسیج اصناف، مسابقات ورزشی، مسابقات کتابخوانی، عطر افشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، نشست‌های بصیرتی(جهاد تبیین)، اختتامیه اردوهای جهادی بسیج فرهنگیان، کم‌ک‌های م‍ؤمنانه به نیابت از شهدا، اردوی جهادی پزشکی، برپایی میز خدمت، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، خاطره‌گویی راویان دفاع مقدس در مدارس و مساجد، برگزاری مسابقه انشاء با موضوع «اگر یک رزمنده بودم»، دیوارنویسی با عنوان درج وصیت نامه شهدا، اکران فیلم مرتبط با هفته دفاع مقدس و پیاده‌روی خانوادگی است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal