آخرین اخبار

7. شهريور 1401 - 21:16   |   کد مطلب: 43142
همزمان با ششمین روز از هفته دولت و بعداز گذشت 6 سال ساختمان آتش نشانی شماره دو اسدآباد افتتتاح شد.

به گزارش لیلا نظری فرهودی، خبرنگار آوای سیدجمال، به مناسبت هفته دولت و در ششمین روز از این هفته، با حضور مسئولان ساختمان آتش نشانی شماره دو اسدآباد افتتتاح شد.

 

این پروژه که در سال 1395 کلنگ زنی شده بود، بعداز سه دوره فعالیت شوراها، بالاخره در دوره ششم شوراهای اسلامی شهر اسدآباد به بهره برداری رسید.

 

البته این ساختمان فعلا با ماشین آلات و نیروهای ایستگاه شماره اول آتش نشانی فعالیت دارد که برای تجهیز آن به ماشین آلات و نیرو نیاز است که مسئولان پیگیری بیشتری داشته باشند.

 

ایستگاه دو آتش نشانی در شهر اسدآباد هم اکنون 18 نیرو با 4 دستگاه ماشین آلات دارد که با توجهبه جمعیت شهرستان میبایست نیروها بیشتر و تعداد ماشین آلات به 6 دستگاه برسد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در آئین افتتاح این پروژه گفت : پروژه ساختمان آتش نشانی در زمینی به مساحت  600 مترمربع در دو طبقه با صرف مبلغ 50 میلیارد ریال ساخته و تکمیل این ساختمان شده است و برای تجهیز آن باید مسئولان کمک کنند.

 

وی افزود: نیاز است که مسئولان برای ارتقا آتش نشانی این شهرستان به عنوان سازمان اقدام و پیگیری کنند.

 

امام جمعه اسدآباد هم در آئیین افتتاح این پروژه آن را ضروریات این شهرستان خواند و گفت: شهرستان نیاز مبرم به یک ایستگاه آتش نشانی دیگر داشت که خدمات بهتری را ارائه دهد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal