آخرین اخبار

2. دى 1398 - 14:19   |   کد مطلب: 34401
رئیس کمیسیون حقوقی و عضو شورای شهر اسدآباد
چیزی از 8 میلیاردی که مسئولان از سخن می‌گویند، عاید شهرداری نشده
حسین رستمی با بیان اینکه شهرداری از لحاظ درآمدی در مضیقه است، گفت: مدت‌هاست که اخذ مبلغ ۸ میلیارد تومانی توسط شهرداری و شورا در فضای مجازی و سخنرانی مسئولان شهرستان بر سر زبان‌ها می‌چرخد که از این میزان چیزی عاید شهرداری نشده است.

به گزارش آوای سیدجمال،  رئیس کمیسیون حقوقی و عضو شورای شهر اسدآباد در نشست مشترک شهردار و شوراها با خبرنگاران، با اشاره به تخریب شورا و شهرداری در فضای مجازی، افزود: این فضا متأسفانه فضای بزن در رو شده است و برخی با چند اکانت جعلی به دنبال تخریب هستند؛ البته برخی رسانه‌ها نیز از این فضا برای اطلاع‌رسانی درست بهره می‌برند که این اقدام مقدس و شایسته‌ است‌.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های شوراها، بیان کرد: شو‌راها مشروعیت دینی و مدیریت گروهی و جمعی دارند که می‌توان گفت این مهم اصلی ترین ویژگی شوراهاست.

 

شهرداری از لحاظ درآمدی در مضیقه است

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اسدآباد به نظارت شورا بر شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: اگر می‌خواهیم به مسئله ای پرداخته و عملکرد شورا را ببینیم، باید به صورت جلسات و نامه‌نگاری‌های شورا بپردازیم چراکه در خصوص برخی موضوعات و مسائل چندین هفته بحث کرده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها راه ارتباطی بین مردم، شورا و شهرداری هستند، خاطرنشان کرد: شهرداری از لحاظ درآمدی در مضیقه است اما مدت‌هاست که اخذ مبلغ ۸ میلیارد تومانی توسط شهرداری و شورا در فضای مجازی و سخنرانی مسئولان شهرستان بر سر زبان‌ها می‌چرخد که از این میزان چیزی عاید شهرداری نشده است.

 

رستمی با اشاره به کم لطفی مجلس در عدم اختصاص اعتبارات از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها، یادآور شد: در حالی که باید مالیات بر ارزش افزوده کارخانه‌های سطح شهرستان در همین منطقه برای آبادسازی شهر اختصاص یابد، این امر در اسدآباد محقق نمی‌شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal