آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1398 - 16:08   |   کد مطلب: 32443
رئیس شورای اسلامی شهرستان اسدآباد خواستار ایجاد مدیریت واحد شهری و افزایش اختیارات شورا از سوی مجلس شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین شیری در همایش شوراهای شهر و روستاهای اسدآباد با بیان اینکه باید شوراها نسبت به حیطه وظایف خود اگاهی داشته باشند تا از ظرفیت شورا برای تصمیم خوب برای مردم استفاده کنند، افزود: ما باید نسبت به حطیه اختیارات ادارات خدمات رسان نیز واقف باشیم و آنان ارتباط تنگاتنگ با ما داشته باشند.

 

 خطاب به دولتمردان و انتقاد از مدیران اجرایی شهرستان نیز گفت: متأسفانه ما شوراها بعضا" در جلساتی دعوت می‌شویم و به صورت سبملیک است چرا که حق رأی نداریم.

 

 

*ما شوراها در برخی جلسات به عنوان سبلیک هستیم

وی با بیان اینکه شوراها می‌خواهند کمک کار مدیران اجرایی باشند، گفت: مدیران اجرایی برخی مواقع شورا را لایق نمی‌دانند که پاسخ نامه انان را بدهند و اینجاست که تعامل شورا با دستگاه اجرایی نیاز است.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: شوراها، مدیران اجرایی باید مقید به قانون باشند اما متأسفانه می بینیم که بعضا" برای دادن یک پروانه ساختمانی و اموری دیگر به قانون توجه نمی‌شود.

 

*مدیران اجرایی شوراها را لایق نمی دانند برای پاسخگویی

وی سرانه فضای سبز اسدآباد را پایین از استاندارد میانگین کشوری دانست و گفت: متأسفانه ما مدیریت واحد شهری نداریم و نمایندگان مجلس باید به جای کم کردن اختیارات شوراها را افزایش دهند و محدودش نکنند.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal