آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1398 - 16:07   |   کد مطلب: 32442
نماینده مردم اسدآباد در مجلس:
فرماندار بانکهای کم کار را توبیخ کند
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با گلایه مندی از دریافت سودهای زیاد بانکی، گفت: فرماندار شهرستان باید بانکهای کم کار را توبیخ کند.

به گزارش آوای سیدجمال، اکبر رنجبرزاده کارگران، معلمان و شوراها را خط مقدم تولید دانست و گفت: این هفته مزین به نام بزرگانی است که در جبهه خط مقدم تولید هستند و حضورشان در جامعه اگر توأم با بصیرت باشد، میتواند راه نفوذ دشمن را ببندد.

 

*اختصاص 8 میلیارد تومان برای اسداباد

وی گفت: سطح مطالبات و پیگیری آن در گام دوم انقلاب نیازمند برنامه های است که تنه با تعامل و همکاری اقشار مختلف جامعه میتوان اثربخش باشد و رسیدن به توسعه و پیشرفت دور از ذهن و آرزو نیست بلکه منوط به این است که باید یکدیگر تعامل داشته باشیم.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اذعان داشت: در دیدار شهرداران و شوراهای آجین و اسدآباد با آقای جمالی نژاد، موفق به اختصاص 8 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان شدیم.

 

وی گفت: نگران حاشیه نباشید و مهم این است که ما کار کنیم و نتیجه آن این باشد که پدران و جوانان شرمنده خانواده هایشان نبشیند.

 

*فرماندار بانکهای کم کار را توبیخ کند

رنجبرزاده با اشاره به دیگر پیگیری و فعالیت های خود در طول سه خدمت خود و گلایه مندی از دریافت سودهای زیاد بانکی، گفت: فرماندار شهرستان باید بانکهای کم کار را توبیخ کند.

 

وی با اشاره به تخریب از سوی برخی در فضای مجازی، گفت: انتقاد خوب است و موجب حرکت می‌شود اما وقتی چکش انتقاد بر روی کسی که کار می‌کند، به صورت مستمر باشد، انگیزه  را از او می‌گیرد البته ما به این انتقادات گوش نمی‌دهیم.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به اینکه ذوب آهن اسدآباد 25 سال است که خوابیده و راکد مانده است، گفت: براساس دستور وزیر صنعت این کارخانه یا باید به بخش خصوصی واگذار و یا بخش دولتی آن را فعال کند و این مطالبه مردم است.

 

*برخی طرح های اشتغالزایی توجیه اقتصادی ندارد

فرماندار اسدآبادهم در سخنانی به بازگشایی سامانه ثبت طرح اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: تاکنون توانسته ایم 50 طرح دیگر وارد سامانه کنیم که البته به نام نهاوند ثبت شده و در صورت تصویب در اسداباد اجرا خواهخد شد.

 

کریم حمیدوند با اشاره به اینکه برخی طرح های اشتغالزایی توجیه اقتصادی ندارند، گفت: در مرحله اول اسدآباد 40 میلیارد تومان طرح برای ایجاد اشتغال معرفی کرده ایم که با سود 6 درصد است.

منبع: نافع

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal