آخرین اخبار

2. آذر 1401 - 22:01   |   کد مطلب: 43733
استاندار همدان گفت: هنرمندان، پیام‌رسان آرمان‌های شهدا و صدای رسای انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در جمع برگزیدگان ششمین جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس و برخی هنرمندان فعال در حوزه دفاع مقدس، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هنر، عرصه‌ای نیست که هر کسی بتواند در آن پا بگذارد، فقط کسانی می‌توانند در این عرصه ورود کنند که دارای ذوق، قریحه و استعداد خاصی هستند.

وی با بیان اینکه هنرمندان فعال در حوزه دفاع مقدس باید توجه داشته باشند بیان مطالب و تولید آثار، رسا و اثرگذار باشد گفت: تلاش دست‌اندرکاران جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس، قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان گفت: در شرایطی که استکبار جهانی در حال تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم انقلابی و تحریف واقعیت است، باید از ظرفیت هنرمندان در راستای خنثی کردن اقدامات آن‌ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اداره کل ارشاد حمایت‌های لازم از فعالان هنری در حوزه دفاع مقدس را داشته باشد گفت: دشمن به دنبال این است قطعه درخشان تاریخ معاصر یعنی انقلاب اسلامی را نادیده بگیرد و موفقیت‌ها و دستاوردهای آن را کمرنگ کند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی قصد دارند با ایجاد تفرقه، وحدت و انسجام بین نظام و مردم را از بین ببرد تأکید کرد: دشمنان این مرز و بوم، چشمِ دیدن ایران قوی و قدرتمند را ندارد.

وی با بیان اینکه باید واقعیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از زبان هنرمندان برای مردم بیان شود گفت: اگر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی نبودند مردم سوریه و عراق، هیچ‌گاه رهایی پیدا نمی‌کردند.

استاندار همدان در ادامه گفت: امروز افرادی داریم که با حمایت و سرمایه مردم رشد کرده و به جایگاه اجتماعی دست پیدا کرده‌اند، اما در مقابل ملت ایستاده‌ند و آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی با بیان اینکه هنرمندان استان، پیام‌رسان آرمان‌های شهدا و صدای رسای انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن باشند افزود: باید برای مردم تبیین کنیم که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، به اسم دموکراسی قصد دارند ایران را تجزیه کنند./فارس

پایان پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal