آخرین اخبار

8. بهمن 1401 - 13:53   |   کد مطلب: 44277
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد از برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی و هنری ویژه کودکان به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، مژگان هادی با بیان اینکه این تعداد برنامه فرهنگی با هدف تببین و شناساندن ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد، افزود: پیک امید در شهر پالیز، جشن انقلاب در سراسر مدارس و پیش دبستانی ها، جشنواره ساخت پرچم، مسابقات نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، کتابخوانی، قصه گویی، برپایی نمایشگاه کتاب و دست سازه‌های کودکان در مراکز پیش دبستانی و مدارس با موضوع انقلاب اسلامی، نشست‌های کتابخوانی و معرفی کتب انقلاب از جمله برنامه‌های پیش بینی شده ویژه کودکان و نوجوانان است.

او با اشاره به اینکه ۲۰۰ نفر از اعضای کانون، عضو فعال کتابخانه ها در شهرستان هستند، تاکید کرد: تعداد کتاب‌های کتابخانه تخصصی ثابت کانون این شهرستان برای استفاده کودکان و نوجوانان ۱۲ هزار جلد است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد گفت: کتابخانه سیار روستایی کانون نیز در ۲۰ روستای محروم شهرستان به کودکان و نوجوانان در حوزه کتابخوانی خدمات ارائه می‌دهد.

۲ هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان شش تا ۱۷ ساله اسدآبادی در کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان این شهرستان عضو هستند./صداوسیما

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal