آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1401 - 11:00   |   کد مطلب: 42075
همزمان با سراسر کشور و در آخرین روز از ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس در اسدآباد پیش از موعد قرار راهپیماییان آغاز شد.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز در آخرین روز از ماه مبارک رمضان، جمعیث کثیری از مردم شهرهای پالیز، آجین و اسدآباد که بعضا" روزه دار هم هستند، به صورت متمرکز مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای(دفتر امام جمعه) این شهر تجمع کرده تا یکبار دیگر صدای مظلومیت و آزادی قدس شریف را با پیمودن مسیرهای خیابان امام(ره) ، میدان امام(ره)، خیابان فرهنگ میدان غددیر و در آخر با اجتماع در مسجد جامع به گوش عالم و آدم برسانند.

 

 

اگرچه مراسم راهپیمایی روز قدس رأس ساعت 11:30 اعلام شده بود اما بسیاری از مردم همیشه در صنه و انقلابی زودتر از موعد قرار در محل تجمع حاضر شده بودند.

 

از همان ساعت اولیه قرار وحدت‌بخش مردم حماسه‌آفرین اسدآباد آمده بودند بار دیگر با صدای مظلومیت را به گوش جهان برسانند و تنفر و انزجار خود را از صهیونیست، آمریکا و اسرائیل نشان دهند.

 

امسال شعارهای آنان کوبنده‌تر از سال گذشته بود و به‌گونه‌ای از حنجره‌های درد دیده بیرون می‌آمد چراکه شهید حاج قاسم در راه مقاومت از دست داده بودند.

 

همه آمده بودند ، چشم به هر طرف می‌انداختی با هر سلیقه‌ای در بین راهپیمایی کنندگان بودند؛ پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان.

 

 

در بین راهپیمایی کنندگان که اقشار مختلف مردم، پیر و جوان، کودک و نوجوان، مسئول و غیر مسئول ، دیده می شد، بسیاری به عشق قدس شریف، قبله اول مسلمین جهان چفیه به گردن داشتند.

 

 

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal