آخرین اخبار

10. خرداد 1402 - 8:09   |   کد مطلب: 45139
کیومرث سرمدی با بیان اینکه جریان پویا و مستمر انقلاب اسلامی محدود به یک روز و یک مناسبت نمی‌شود، گفت: شجاعت، ساده‌زیستی، تواضع و اعتقاد به دفاع از مظلومین، اعتقاد به مردم از ویژگی‌های شاخصی است که امام(ره) را جهانی کرد.

کیومرث سرمدی، عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم اسدآباد در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به عنوان جریانی پویا و مستمر با اهداف متعالی حاکی از آموزه‌های دینی و برگرفته از تفکر ناب امام شکل گرفته، اظهار کرد: این جریان محدود به یک روز و یک مناسبت نمی‌شود بلکه یک جریان عدالتخواه، دفاع از مظلومین با حاکمیت و مردم متدین ایران است.

 

وی گفت: محبوبیت امام خمینی(ره) به عنوان رهبر این تفکر و جریان انقلاب اسلامی پویا و زنده ادامه دارد و جایگاه آن در میان ملل اسلامی بلکه در میان همه ملت‌های آزادیخواه همچون نماد و دفاع از ارزش‌ها مطرح است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: باید بپذیریم بشر و انسان با فطرت الهی، ارزش‌های اخلافی و عدالتی که دارد، طبیعی است تفکر امام(ره) چنین تفکری است که هرچه بیشتر به جلوتر می‌رویم در میان مردم و حتی ملتهای جهان بیشتر نمایان خواهد شد.

 

وی با اشاره به مبانی شخصیتی و رهبری امام خمینی(ره)، گفت: یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های رهبری ایشان بحث ارتباط به لحاظ معنوی، آموزه‌های دینی و اعتقادی و البته شجاعت، ساده‌زیستی، تواضع و اعتقاد به دفاع از مظلومین، اعتقاد به مردم از ویژگی‌های است که او را جهانی کرد.

 

سرمدی اذعان کرد: به اعتراف بسیاری از اندیشمندان و متفکران دنیا امام خمینی(ره) شخصیتی است که توانست تحول و حرکتی نوین را در دنیا ایجاد کند و می‌توان گفت که در صدر اسلام چنین رهبری بزرگ، مردمی و تحول‌آفرین شاهد نبوده‌ایم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal