آخرین اخبار

17. خرداد 1402 - 19:53   |   کد مطلب: 45209
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از اتمام عملیات زیرسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر دو روستای النجه و نجف‌آباد و گازرسانی به روستاهای نادرآباد و حیدرآباد خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی تنها روستای بخش پیرسلمان که زیر ۲۰ خانوار جمعیت دارد، باقی مانده که بزودی در دستور کار بنیاد مسکن قرار می‌گیرد.

محمود فیروزبخت در گفت‌گو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به روند عملیات بهسازی، تسطیح و آسفالت ریزی معابر در روستاهای بخش پیرسلمان، اظهار کرد: عملیات زیرسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر روستای نجف‌آباد به متراژ ۴۰۰۰ متر مربع با ۴۹۰ تن آسفالت انجام و به اتمام رسید.

 

وی گفت: با آسفالت‌ریزی معابر روستای نجف‌آباد ۱۲۰ نفر از جمعیت این روستا از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد تصریح کرد: عملیات زیرسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر این روستا به همت بنیاد مسکن و از محل اعتبارات در اختیار نماینده و تملک دارائی انجام شد.

 

وی گفت: بنیاد مسکن آسفالت‌ریزی معابر روستای النجه با جمعیتی بالغ بر ۱۳۰ نفر را هم به متراژ ۱۰۰۰ متر مربع با ۲۶۱ تن آسفالت انجام و به اتمام رسانیده است.

 

فیروزبخت افزود: البته عملیات زیرسازی، تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر این روستا نیز از محل اعتبارات در اختیار نماینده و تملک دارائی انجام شده است.

 

وی از پایان عملیات گازرسانی و نصب علمک در روستاهای نادرآباد و حیدرآباد خبر داد و گفت: کلیه روستاهای بخش پیرسلمان به جز روستای چشمه بید از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد افزود: عملیات گازرسانی تنها در یک روستای بخش پیرسلمان با نام چشمه بید که زیر ۲۰ خانوار جمعیت دارد، باقی مانده  با حمایت مسئولان و همکاری بنیاد مسکن در دستور کار و پیگیری است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal