آخرین اخبار

27. خرداد 1402 - 12:05   |   کد مطلب: 45292
همسر سردار شهید سعید قهاری‌سعید با بیان اینکه منافقین با نام و گروه متفاوت ظاهر می‌شوند و دست به جنایات بزرگ می‌زنند، گفت: یکی از این جنایات به شهادت رساندن شهید قهاری‌سعید، از فرماندهان سپاه توسط گروهک پژاک در سال 85 بود که فراموش نشدنی است.

 فرحناز رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، به مناسبت سالروز جنایات منافقین 28 خرداد 1367،  گفت: این روز یادآوری جنایاتی از منافقین و ضد انقلاب‌هاست که هر بار در عناوین و گروهک‌ متفاوت ظاهر شدند و دست به جنایات بزرگ زدند.

 

همه منافقین از شهید قهاری واهمه داشتند

همسر سردار شهید سعید قهاری‌سعید یکی از جنایاتی که به دست منافقین کوردل و با عنوان گروهک پژاک انجام شد را به شهادت رساندن شهید قهاری‌سعید در روز 4 اسفند سال 1385 خواند و گفت: او یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران بود که بیشتر خدمتش در غرب کشور از جمله کردستان و آذربایجان غربی بود، ضدانقلاب‌ها از او ترس و واهمه داشتند و می‌دانستند که کسی نمی‌تواند حریفش شود.

 

خدمت شهید قهاری برای رفع تکلیف نبود
وی با اشاره به ویژگی‌هایی شهید سعید قهاری‌سعید، گفت: خدمت او خدمتی گذرا و تنها برای رفع تکلیف نبود، بلکه تا لحظه‌ای توان و جان در بدن داشت، جنگید، آنچنان که مانند شهید سلیمانی به سربازانش نمی‌گفت بروید بلکه خود در خط مقدم و آماده دفاع بود، همین هم ضدانقلاب و دشمنان را هوشیارتر نسبت به او کرده بود.

 

مناقین کورخواندند/نام قهاری برای منافقین آشنا بود
رسولی با اشاره به فرمایش امام(ره) که فرمود منافقین از کفار بدتر هستند، افزود: حمله منافقین مشخص و معین نیست و از هر ترفند و توطئه‌ای بهره می‌برند که البته به پاس فداکاری سپاه پاسداران و انقلابی‌ها تاکنون نتوانستند پیروز شوند.

وی با بیان اینکه نیروهای گروهک پژاک، کومله، دموکرات و ضدانقلاب شهید قهاری را با نام و نشان می‌شناخت و از او واهمه داشت، گفت: تا جایی ترس از او وجود داشت که برای سر او در کردستان جایزه گذاشتند و کسی که سر او را تحویل دهد، جایزه خواهد می‌گرفت.

 

شستشوی مغز جوانان برای اغتشاش کار منافقین امروزی است

همسر سردار شهید سعید قهاری‌سعید با اشاره به عملیات مرصاد و جنایات مناقین در این ایام، گفت: شهید قهاری یکی از نیروهای بود که با شجاعت در کنار شهیدانی چون شهید صیاد شیرازی در این عملیات شرکت داشت و موفق بود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن بعداز 44 سال عمر انقلاب هنوز بر این باور نیست که انقلاب ماندگار و  پایدار است، افزود: بنابراین با ترفندها و توطئه‌های مختلف از جنگ سخت و نرم گرفته تا فتنه انگیزی و شستشوی مغز جوانان آشوب به پا کردند.

 

جمهوری اسلامی پذیرای شنیدن اعتراض است اما مقابل اغتشاش و اغتشاشگر می‌ایستد

رسولی با اشاره به جنایات منافقین در فتنه‌انگیزی آنان برای ایجاد اغتشاش در سال‌های اخیر، گفت: ریختن به خیابان به شیوهای که دشمن می‌خواهد، آشوب و اغتشاش است و اعتراض نیست، البته که  جمهوری اسلامی پذیرای شنیدن اعتراضات را دارد.
وی خاطرنشان کرد: آنچه نسل گذشته، امروز و آینده باید بداند این است که دشمن روی جوانان سرمایه‌گذاری کرده، باید آگاه و هوشیار باشند و همچون شهدا باید سپر دفاع از کشور و انقلاب بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal