آخرین اخبار

19. تير 1402 - 21:47   |   کد مطلب: 45508
در بازدید مشترک مسئولان صورت گرفت؛
پلمپ یک عطاری متخلف در اسدآباد
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: بازدید مشترک مدیریت غذا و دارو، مشاورین حقوقی دانشکده و اداره نظارت بر اماکن عمومی منجر به پلمپ یکی از واحدهای عطاری‌ متخلف این شهر شد.

به گزارش آوای سیدجمال، دکتر رسول اسدی‌منش از پلمپ یک واحد عطاری متخلف در اسدآباد خبر داد و گفت: از این واحد تعداد ۱۳ عدد قرص b2، 9 عدد قرص متادون ۴۰، ۶ عدد قرص متادون ۲۰ و ۱۳۲ قلم کالای غیر مجاز نظیر انواع روغن‌های گیاهی تاریخ مصرف گذشته، فاقد تاریخ تولید و انقضا، فاقد پروانه ساخت یا دارای پروانه ساخت جعلی کشف و ضبط شد.

 

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اظهار کرد: پلمب این واحد با بازدید مشترک مدیر غذا و دارو، اداره نظارت بر اماکن عمومی، کارشناسان خوراکی و آشامیدنی و مشاورین حقوقی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی این شهرستان صورت گرفت.

 

وی افزود: در این بازرسی سایر تخلفات دیگر اعم از درج عبارت داروهای گیاهی بر سردر فروشگاه، فروش دارو در محل غیر مجاز (غیر از داروخانه) نیز مشاهده شد.

 

اسدی‌منش یادآور شد: حسب الامر مقام قضایی، عطاری مورد نظر پلمپ و پرونده فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal