آخرین اخبار

19. مرداد 1402 - 9:59   |   کد مطلب: 45783
مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت و هیات همراه در سفر یک‌روزه به استان همدان از پروژه‌های خیرساز شهرستان اسدآباد بازدید و از خیران سلامت تقدیر کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدجواد حیدری‌ پور، مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت در نشستی که با حضور رییس دانشگاه، مسئولان شهرستان اسدآباد و خیرین سلامت برگزار شد، گزارش عملکرد دانشکده اسدآباد در زمینه مشارکت‌های اجتماعی و خیرین سلامت را دریافت کرد.
 
در ادامه مهندس حیدری‌پور ضمن تاکید بر ارتقای سلامت مردم گفت: نظام سلامت از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که تعالی و بالندگی آن بدون همفکری و همکاری‌های درون و برون‌بخشی میسر نخواهد شد.
 
مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت با اشاره به حضور ارزشمند خیرین در عرصه سلامت افزود: اهمیت حضور ایشان در کرونا بر همگان ثابت شد، با این وجود نیازمندیم ظرفیت‌های بومی را نیز در راستای تعالی عرصه سلامت شناسایی کنیم.
 
مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت هم‌چنین حضور و همکاری سایر مسوولان دیگر بخش‌ها و سازمان‌ها را در این میان مهم و قابل توجه ارزیابی کرد و گفت: در اسداباد این همکاری و همراهی شکل گرفته و به نتایجی بسیار نیکویی رسیده و خواهد رسید.
 
در ادامه از خانواده‌های نیکوکار اسکندری و نظریان و رییس هیات مدیره خیریه بیمارستانی حضرت قائم (عج) و مدیرعامل کارخانه آرد زرین شهرستان به عنوان حامی مالی این موسسه خیریه بیمارستانی، توسط مهندس حیدری‌پور تقدیر شد.
 
مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت با همراهی خیران ارجمند سلامت، آقایان میرخانی و نظری، از پروژه نیمه‌تمام دانشکده پرستاری با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصدی بازدید و بر ضرورت حضور خیرین خارج از شهرستان در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید کرد.
منبع: وبدا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal