آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1400 - 19:47   |   کد مطلب: 38934
عضو مجمع خیرین سلامت همدان گفت: خیرین سلامت، ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون به بیماران و مراکز درمانی استان کمک کرده اند.

به گزارش آوای سیدجمال، حمید شاکری صفت، مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: با افزایش مبتلایان به بیماری کرونا، از کمک  ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی خیرین، برای خرید تجهیزات پزشکی در استان همدان شامل دستگاه اکسیژن، ویلچر، تخت، ماسک و گان به  ۲ میلیارد و ۲۰۰ تومان خریداری شد.

 

او با اشاره به اینکه ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان غذای گرم و بسته‌های معیشتی هم بین هزار و ۴۰۰ بیمار سخت درمان توزیع شد، افزود: این کمک خیرین و نیکوکاران مجمع خیرین سلامت  برای بیماران سرطانی، شیمی درمانی، ناشنوا، کم شنوا، بیماری قلبی، بیماری حاد چشمی، کودکان دارای اختلال رشد و کودکان شکاف لب و کام هزینه می‌شود.

 

شاکری صفت با اهمیت به کمک خیرین سلامت در راستای رفع مشکلات بیماران سخت درمان تصریح کرد: نیکوکاران در صورت تمایل به مساعدت این بیماران می‌توانند با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ بانک ملی مساعدت نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal