آخرین اخبار

30. آبان 1402 - 15:47   |   کد مطلب: 46682
دادستان همدان گفت: از روز تأسیس این نهاد مقدس تاکنون هر جا جمهوری اسلامی ایران به کمک نیاز داشت، همین بسیج مردمی به میدان آمده و تهدیدها را نه تنها خنثی، بلکه به فرصت تبدیل کرده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از مهر حسن خانجانی موقر با تبریک هفته بسیج و در آستانه پنجم آذرماه، سالروز تأسیس بسیج مستضعفین، گفت: بسیج، زاده تفکر انقلابیگری و شجره طیبه ای است که به تدبیر، ابتکار و فرمان امام راحل (ره)، زمینه ساز تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی شد و دفاع همه جانبه و مردمی را در کوران انقلاب اسلامی فراهم ساخت.

وی اظهار کرد: بسیج، فرهنگ عظیمی را ایجاد کرده که پس از دوران دفاع مقدس هم، همه مردم در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشأن (قدس الله نفسه الزکیه) مشارکت داشته و همواره به عنوان چراغ راه، پاسدار ارزش‌ها و تحقق بخش نظام اسلامی بوده و خواهد بود.

دادستان همدان افزود: از روز تشکیل بسیج مستضعفین تاکنون، شاهد هنرنمایی‌های این نهاد مقدس در تمامی عرصه‌های جهادی و خدمت رسانی به مردم هستیم.

وی اظهار کرد: راز ماندگاری بسیج، مردمی بودن بدنه آن است که هر قشری با هر تفکری با حضور در این سازمان، در راستای اعتلای ایران اسلامی و استمرار آرمان‌های انقلابی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

دادستان همدان افزود: در این سال‌ها هر لحظه و هر کجا، جمهوری اسلامی ایران به کمک نیاز داشت، همین بسیج مردمی؛ مخلصانه و جهادگرانه به میدان آمده و تهدیدها را نه تنها خنثی، بلکه به فرصت تبدیل کرده است.

خانجانی موقر با اشاره به اینکه بسیج، هم مکتب است و هم مکتب ساز، تصریح کرد: این را می‌توان در پیشرو بودن اینان در خط مقدم ولایتمداری، محرومیت زدایی، خدمت رسانی و بصیرت افزایی در دفاع از وطن، حل بحران‌ها و پشت سرگذاشتن حوادث طبیعی به مانند سیل و زلزله مشاهده کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal