آخرین اخبار

9. آذر 1402 - 10:23   |   کد مطلب: 46766
در روز شهادت حضرت فاطمه‌(س) انجام می‌شود:
تشییع و تدفین 4 لاله گمنام فاطمی در سطح استان همدان
نماینده کمیته تفحص مفقودین در استان همدان از عطرآگین شدن سطح استان همدان با شمیم چهار لاله‌ گلگون کفن فاطمی خبر داد و گفت: این شهدای گمنام همزمان با شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در تشییع شهرهای اسدآباد، برزول، همدان و غار علیصدر شهرستان کبودرآهنگ به خاک سپرده خواهند شد.

بهرام دوست‌پرست در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در استان همدان خبر داد و گفت: این تعداد شهید گمنام روز بیستم آذرماه وارد استان می‌شوند و مورد استقبال فرماندهان و نیروهای پایگاه نوژه قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: چهار شهید گمنام بعداز استقبال فرماندهان پایگاه نوژه توسط سه گروه در مراکز آموزشی، اداری، فرهنگی، هیئت‌های مذهبی، مدارس تا 26 آذرماه در سطح استان تشییع خواهند شد و تا یک روز مانده به تدفین مراسم شب وداع برگزار می‌شود.

 

نماینده کمیته تفحص مفقودین در استان همدان با بیان اینکه بعداز پایان تشییع چهار شهید گمنام، آن‌ها را به شهرستان‌های مورد نظر برای تدفین خواهیم برد، افزود: این چهار شهید گمنام در چهار نقطه استان همدان از جمله پارک ملت شهر اسدآباد، بخش زرین‌شهر شهر برزول شهرستان نهاوند، پارک فدک شهرک فرهنگیان همدان، داخل محوطه غار علیصدر شهرستان کبودرآهنگ دفن و به خاک سپرده خواهند شد.

 

وی از قرار گرفتن در دوره پایانی تفحص شهدا در مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: پارسال برنامه‌های تشییع شهدای گمنام متنوع و بسیار اثربخش و اثرگذار بود، حتی برنامه حضور شهدای گمنام  در زندان‌ها و مدارس به خصوص مدارس دخترانه فراهم شد و این اتفاق بسیار اقدام اثرگذاری بود.

 

دوست‌پرست با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهید همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) در استان، افزود: تشییع شهدای گمنام هم مصادف با این ایام فاطمیه انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر دختران و بانوان از شهدای گمنام، خاطرنشان کرد: امسال نیز بیشتر برنامه تشییع و حضور چهار شهید گمنام را در مدارس دخترانه فراهم خواهیم کرد.

 

نماینده کمیته تفحص مفقودین در استان همدان با بیان اینکه در 62 نقطه استان همدان شهید گمنام آرمیده‌اند، افزود: با تدفین 4 شهید گمنام در ایام فاطمیه دوم، تعداد نقاطی که شهید گمنام حضور دارند، به 66 نقطه خواهد رسید.

 

وی یادآور شد: مراسم تدفین یک شهید گمنام در شهر اسدآباد در همجواری مسجد پارک ملت این شهرروز یکشنبه 26 آذر همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal