آخرین اخبار

15. آذر 1402 - 10:29   |   کد مطلب: 46819
معاون سیاسی فرماندار اسدآباد:
نقش دانشجویان در انتخابات اثرگذار است
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرماندار شهرستان اسدآباد انتخابات را بیانگر تحقق شعار مردم‌سالاری دانست و گفت: جنبش‌های دانشجویی در ترغیب مردم به مشارکت بالا در انتخابات و ایجاد نشاط در آن نقش مهم و اثرگذار دارند.

به گزارش اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، جلال زارع در کرسی آزاداندیشی با موضوع «نقش جنبش‌های دانشجویی در انتخابات پیش‌رو» در آستانه روز دانشجو  در سالن شهید قاسم سلیمانی دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی برگزار شد، به تبیین نقش دانشجویان و جنبش های دانشجویی در مشارکت مردم در این صحنه سیاسی پرداخت و گفت: انتخابات، نشان‌دهنده تحقق مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی بر نقش دانشجویان و جنبش‌های دانشجویی در ترغیب مردم به مشارکت بالا و با نشاط در انتخابات مجلس تأکید و خواستار توجه دانشجویان به این موضوع مهم و سرنوشت‌ساز در کشور شد.

 

 دانشجویان حاضر در این کرسی آزاداندیشی نیز ه بیان نظرات و دیدگاهای خود پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی  و پرسش‌های پیرامون این موضوع مهم در کشور پرداختند.

 

برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها یکی از مطالبات چندین ساله رهبر انقلاب است که دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در سال جاری به آن مهم پرداخته است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal