آخرین اخبار

7. اسفند 1401 - 20:27   |   کد مطلب: 44533
حجت‌الاسلام مرتضی‌موحدی گفت: کارآمدی نظام اسلامی باید به‌صورت گسترده و شفاف برای نسل جوان و دانشجو روشنگری شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه شهرستان اسدآباد در سلسله نشست‌های جهاد تبیین با موضوع «ایران اسلامی، چالش‌ها و فرصت‌ها» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد، اظهار کرد: کارآمدی نظام اسلامی باید به‌صورت گسترده و شفاف برای نسل جوان و دانشجو روشنگری شود؛ چراکه استادان دانشگاه به دلیل تأثیرگذاری بر دانشجویان در این عرصه می‌توانند نقش اساسی و قابل توجهی را ایفا کنند.

وی افزود: خنثی کردن تبلیغات سوء و سیاه نمایی‌های دشمنان داخلی و خارجی درباره دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی حکم جهاد تبیین را برای استادان دانشگاه ایجاب می‌کند. کارآمدی مردم پایه در جمهوری اسلامی ایران باید به‌صورت کلان معرفی شود؛ چراکه با وجود تحریم‌های ۴۴ ساله نظام سلطه علیه جبهه انقلاب اسلامی، توانمندی‌های دفاعی، رشد علمی ۱۱ برابری، کشاورزی مکانیزه و ... فقط گوشه‌ای از دستاورد‌های نظام است که می‌طلبد استادان دانشگاه با روشنگری موجب کمرنگ شدن تلاش دشمنان در از بین بردن ارزش‌های نظام انقلاب شوند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به بحران به وجود آمده در کشور‌های اروپایی، استقامت کشور درباره اعمال تحریم‌های ظالمانه غرب در طول ۴۴ سال انقلاب را ارزشمند دانست و مطرح کرد: با وجود همه سختی‌ها و مشکلات بعضاً اقتصادی در درون کشور که دشمنان داخلی مسبب به وجود آمدن آن هستند، نباید اجازه دهیم دشمن در القای ناامیدی به جامعه و تحریف واقعیت‌ها و دروغ‌پردازی‌ها موفق عمل کند و به تیم جدید دولت اجازه بدهیم با عزم و اراده قوی وضعیت موجود اقتصادی را سروسامان دهد.

موحدی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی و دوره‌های جهاد تبیین و نشست‌های هم‌اندیشی استادان در مراکز آموزش عالی را بهترین راه جهاد تبیین و روشنگری عنوان کرد.

  در پایان جلسه، تعدادی از استادان هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد نیز به بیان نظر و پیشنهاد‌های خود درباره مسائل روز پرداختند./ آنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal