آخرین اخبار

20. آذر 1402 - 13:04   |   کد مطلب: 46865
مسئول کمیته تبلیغات مراسم تشییع شهید گمنام در اسدآباد:
مردم را برای استقبال از شهید گمنام باخبر کنید
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در اسدآباد با برشمردن وظایف ادارات و دستگاه‌های برای باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان، گفت: مردم را از طریق مختلف برای حضور در مراسم شهید باخبر کنید.

رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به ورود پیکر یک شهید گمنام به شهرستان اسدآباد، گفت: در این زمینه شهرداری موظف به نصب کلیه بنرهای مراسم اعم از بیلبوردها در میادین اصلی شهر و مسیرهای مراسم تشییع شد.

 

وی گفت: البته می‌طلبد آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی با محوریت شهرداری نسبت به فضاسازی فرهنگی متناسب در طول مسیر مراسم تدفین شهید اقدام کنند.

 

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در اسدآباد بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان تأکید کرد و از تمامی دستگاه‌های عضو کمیته تبلیغات مراسم خواست از تمام ظرفیت‌های خود برای اطلاع‌رسانی عمومی اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف به اطلاع‌رسانی گسترده و عمومی و برگزاری جلسه‌ای با رسانه‌های مکتوب و مجازی شهرستان شد، گفت: دانشکده علوم پزشکی از تمام ظرفیت‌ها از جمله سامانه پیامکی برای اطلاع‌رسانی عمومی اقدامات لازم را انجام دهد.

 

قاسمی با تأکید بر پخش زنده مراسم تشییع پیکر شهید گمنام از صداوسیما، گفت: می‌طلبد که آموزش و پرورش برای حضور معلمان و دانش‌آموزان اقدام کند.
وی افزود: کمیته امداد امام(ره) با اطلاع‌رسانی عمومی نسبت به آذین‌بندی متناسب مسیر تشییع شهید گمنام همراه با اداره آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی اقدام کند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal