آخرین اخبار

20. آذر 1402 - 21:12   |   کد مطلب: 46870
استاندار همدان با تاکید بر اینکه تمام توان این دولت برای خدمت به مردم است گفت: در هیچ دوره‌ای به اندازه دولت مردمی به انجام پروژه‌های عمرانی توجه نشده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از کیهان علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای اداری استان با بیان اینکه برای حل مشکلات مردم باید همه مسئولان پای کار باشند افزود: از نمایندگان درخواست می‌کنم فکری برای تنقیح قوانین داشته باشند زیرا آنچه دست و پای مدیران را گرفته درهم‌‌تنیدگی قوانین است.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز عده‌ای خواسته و یا ناخواسته به دنبال زیر سؤال بردن دستاوردهای دولت و نظام هستند یادآور شد: اکنون در استان بیش از دو هزار پروژه خرد و کلان در حال اجراست که منابع آنها از طریق اعتبارات سفر رئیس‌جمهور و نیز اعتبارات ملی و استانی تامین می‌شود.
استاندار همدان با بیان اینکه چهار هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان همدان تخصیص یافته است خاطرنشان کرد: به زودی اعتبار مناسب دیگری به استان پرداخت می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش حضور گسترده مردم در انتخابات را مهم‌ترین موضوع کشور قلمداد کرد و افزود: در برهه‌های مختلف دشمنان اسلام و قرآن تلاش کردند با توطئه‌های متعدد، نظام را دچار چالش کنند.
قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه دشمن در تمام دوران‌ها با شکست سختی مواجه شده است عنوان کرد: در فتنه بزرگ ترکیبی که سال‌گذشته به راه انداختند به دنبال ایجاد تقابل سیاسی، اجتماعی و امنیتی بودند اما به فضل الهی نقشه آنها شکست خورد.
وی با بیان اینکه امروز هدف دشمن، خدشه‌دار کردن انتخابات است اظهار داشت: استکبار می‌خواهد سلامت و امنیت این دوره از انتخابات را دچار چالش کند اما در این رابطه مقام معظم رهبری نکاتی را بیان فرمودند که بسیار حائز اهمیت است.
استاندار همدان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را وظیفه شرعی و دینی ذکر کرد و گفت: این بار هم مردم همچون گذشته با حضور پرشور در انتخابات، حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید خواهند کرد چرا که در همه زمینه‌ها استیلای ما بر دشمن ثابت ‌شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal