آخرین اخبار

22. آذر 1402 - 9:49   |   کد مطلب: 46883
در راستای انتقال فرهنگ ایثار انجام می‌شود؛
حضور یک شهید گمنام در مجتمع خلیج فارس اسدآباد
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه حضور پیکر شهید گمنام در این شهرستان یک فرصت ماندگار برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش‌آموزان با این فرهنگ والاست، گفت: پیکر این شهید گمنام در مجتمع آموزشی خلیج فارس در دو اجتماع مجزا مورد استقبال دانش‌آموزان پسر و دختر قرار خواهد گرفت.

سجاد محمدی‌شمیم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از حضور یک شهید گمنام در مجتمع آموزشی خلیج فارس شهر اسدآباد بعداز ورود به این شهرستان خبر داد و گفت: بالاترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی برای مواجهه با توطئه دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور با فرهنگ والای شهادت بزرگترین و اصلی‌ترین رسالت آموزش و پرورش دانست و افزود: در همین راستا و همزمان با فرصت ماندگار حضور پیکر شهید عزیز گمنام در شهرستان اسدآباد آموزش و پرورش ویژه برنامه‌ای برای دانش‌آموزان در روز شنبه 25 آذرماه در نظر گرفته است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: یک اجتماع بزرگ ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم شهرستان است که از ساعت 8 تا 9:30 صبح و یک اجتماع دیگر ویژه دانش‌آموزان پسر متوسطه اول و دوم از ساعت 10 تا 12 در مجتمع آموزشی خلیج فارس خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: آنچه ایران اسلامی را به اوج اقتدار رسانده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده، همین مؤلفه فرهنگ ایثار و شهادت است که حضور یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌تواند این فرهنگ را انتقال دهد.

 

محمدی‌شمیم بزرگترین مأموریت آموزش و پرورش و معلمان را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انس دانش‌آموزان با شهدای والا مقام خواند و افزود: این فرهنگ والا از طریق تربیت نسل متعهد و پیشران و اثرگذار ممکن خواهد بود.

 

وی یادآور شد: امیدواریم با حضور ارزشمند و بی‌بدیل شهید جاودان گمنام و مراسم وداع با این شهید عزیز در سالن اجتماعات مجتمع خلیج فارس این فرهنگ ایثار به نسل امروز منتقل شود.
پیکر مطهر یک شهید گمنام از شب 24 آذرماه وارد شهر اسدآباد خواهد شد و بعداز استقبال و تشییع در مدارس، مساجد، روستا، شهر پالیز در پارک ملت شهر اسدآباد به خاک سپرده خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal