آخرین اخبار

29. آذر 1402 - 12:04   |   کد مطلب: 46946
با شرکت ۷ تیم عملیاتی گاز از شهرستان‌های مجاور صورت گرفت؛
نهاوند؛ میزبان مانور آمادگی در برابر زلزله غرب کشور
مدیر عامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به برگزاری مانور آمادگی در برابر زلزله غرب کشور در شهرستان نهاوند، گفت: این مانور به مدت یک روز و با شرکت ۷ تیم عملیاتی گاز از استان‌های لرستان، کرمانشاه، مرکزی و شهرستان‌های تویسرکان، اسدآباد و ملایر برگزار شد .

به گزارش آوای سیدجمال، مجید الهیاری در جمع خبرنگاران از برگزاری مانور آمادگی شرکت گاز در برابر زلزله در غرب کشور به میزبانی نهاوند خبر داد و گفت: این مانور با هدف مقابله با  نشت و انفجار گاز و آتش‌سوزی ناشی از آن هنگام وقوع زلزله و  پایداری و استمرار جریان گاز طبیعی و حفظ ایمنی مشترکان گاز  تحت شرایط بحرانی به صورت یک روزه در نهاوند برگزار شد .

وی با بیان اینکه در مانور آمادگی در برابر زلزله تعداد هفت شهرستان از استان‌های لرستان، کرمانشاه، مرکزی و شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان، اسدآباد و ملایر شرکت داشتند، افزود: این مانور در ایستگاه‌های گاز سفیدخانی، جهان‌آباد، فیروزان، دهبور و روستای شهرک با انجام  عملیات قطع و وصل گاز همزمان با واکنش سریع نیروهای امدادی و عملیاتی صورت گرفت .

 

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان افزود: در این مانور در بافت قدیمی روستای قلعه عملیات رفع شکستگی علمک گاز، نجات مصدوم و اطفا حریق نیز انجام شد .

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان از اجرای مراسم رژه تجهیزات یگان‌های عملیاتی گاز در این مانور خبر داد و خاطرنشان کرد: با اجرای این مراسم ادارات گاز شهرستان‌های لرستان، کرمانشاه، مرکزی، ملایر، نهاوند، اسدآباد و تویسرکان تجهیزات عملیاتی خود را در راستای واکنش سریع و سنجش امادگی در برابر زلزله احتمالی به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: در این مانور سازمان‌های خدماتی شهرستان نهاوند شامل آتش‌‌نشانی، فوریت پزشکی، هلال‌احمر، برق ، آب ، مخابرات و نیروی انتظامی نیز  حضور  داشتند.

الهیاری اذعان کرد: در مانور آمادگی در برابر زلزله که به میزبانی نهاوند برگزار شد ، تعداد ۱۷۰ نفر از نیروهای ادارات گاز و نیروهای پشتیبانی فعالیت داشتند.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal