آخرین اخبار

11. دى 1402 - 8:03   |   کد مطلب: 47011
یکی از فرماندهان سپاه قدس با اشاره به مکتب شهید سلیمانی، گفت: اولین و مهم‌ترین ویژگی حاج قاسم نسبت به والدین غیرت بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سردار رحیم لیالی شامگاه دیشب در جمع فرهنگیان شهرستان اسدآباد در سالن مجتمع خلیج فارس این شهر، با اشاره به شخصیت سید جمال‌الدین اسدآبادی، اظهار کرد: سیدجمال مرد اندیشمند و بزرگی بود که  تفکر جهانی اسلام و ناب محمدی را داشت و همچون امام(ره) ساکت ننشست و در عصر غربت به جنگ با استکبار و غرب و استبداد برخاست.  

 

وی با بیان اینکه سه نوع مشارکت سخت‌افزاری، در نظام سیاسی مبتنی بر اندیشه دینیی داریم، گفت: یک نوع مشارکت سخت‌افزاری است که تنها در در معادلات دینی و اسلامی دیده می‌شود و نخبه‌گزینی‌ترین مشارکت محسوب می‌شود و در واقع دانشگاه حقیقی است. در طول تاریخ می‌بینیم آن چیزی که کشور ما را نجات داد، نگاه سخت‌افزاری بود.  

 

یکی از فرماندهان در سپاه قدس ادامه داد: دوم مشارکت تظاهراتی است، یعنی مردم نگاه می‌کنند ببیند مسئولین با نظام سیاسی دشمن چگونه عمل می‌کند، در طول تاریخ انقلاب، جمهوری اسلامی ایران 12 ابربحران و بالای 340 سناریوی دشمن را پشت سر گذاشته است.

 

وی نوع دیگر مشارکت در نظام سیاسی مبتنی بر دینی را انتخاباتی دانست و گفت: در صدر تا ذیل را در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم انتخاب می‌کنند، البته به این آسیب هم رسیدند که کاش شورای نگهبان به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها هم نظر بدهد.

 

لیالی گفت: در انتخابات سال 1383 غربی‌ها متوجه شدند که ایران می‌خواهد انتخاباتی متفاوت داشته باشد، لذا کمیته خطر جانی آمریکا به طراحی برنامه‌های توطئه‌آمیز می‌پردازند و در سال 2023 با رویکرد جدیدی شروع به کار می‌کند.

 

وی با اشاره به مکتب شهید سلیمانی، گفت: اولین و مهم‌ترین ویژگی حاج قاسم غیرت نسبت به والدین بود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal