آخرین اخبار

31. شهريور 1403 - 18:41   |   کد مطلب: 48461
امام جمعه همدان گفت: امروز رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر زن و کودک می‌کشد، احساس پیروزی نمی‌کند و با همه فضاسازی رسانه‌ای و مجازی نمی‌تواند احساس شکست خود را کنترل کرده و خود را موفق نشان دهد، چرا که این وعده الهی است کسانی که برای خدا، حقیقت و عدالت قدم می‌زنند پیروز هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، آیت‌الله حبیب الله شعبانی امروز _شنبه سی‌ویکم شهریور_ در رژه نیروهای مسلح استان همدان با اشاره به جنگ احد که در جریان آن مسلمانان شکست خورده و ۷۰ تن از مسلمین از جمله حمزه سیدالشهدا به شهادت رسیدند، اظهار کرد: در آن واقعه پیامبر اکرم (ص) ایستاده بود و وقتی ابوسفیان به ایشان گفت یک روز شما در جنگ بدر دوستان ما را کشتید و ما امروز انتقام گرفتیم، در جواب به ابوسفیان فرمود: الله مولانا و این حرف ایشان یعنی جهت‌گیری در کارها و جنگ‌ها و همچنین هدف جریان حق در نبرد، خدا است.

وی با بیان اینکه اگر جریان حق وارد درگیری با جریان باطل می‌شود، برای عدالت و حقیقت است و می‌خواهد در مقابل ظلم، مفسدان، مستکبران و گردنکشان بایستد و از جامعه مستضعف عالم حمایت کند، افزود: فرق جمهوری اسلامی و جریان مقاومت و جریان حقی که با افتخار مقابل مستکبران می‌ایستد، جهت‌گیری الهی او است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با این توضیح که جریان باطل کودکان را در غزه می‌کشد برای اینکه میدان تسلط خود را توسعه دهد و نسل‌کشی می‌کند تا فساد بیشتری ایجاد کند، ادامه داد: جریان باطل می‌خواهد روحیه استکباری خود را ارضا کند.

شعبانی با بیان اینکه فرق است بین جریانی که برای ارضای هواهای نفسانی خود مردم را می‌کشد و به شهادت می‌رساند با آن جوانی که برای عدالت و حمایت از مستضعفان مقابل مستکبران می‌ایستد، اضافه کرد: جبهه مقاومت، جریان حق، دفاع مقدس و مسئله آرمان جمهوری اسلامی‌این بوده که نیروهای مسلح، هدفشان خدا، عدالت و ایستادن مقابل فرعون‌های زمان است.

وی خاطرنشان کرد: این جهت‌گیری‌ها و انگیزه‌ها است که مشخص می‌کند کدام میدان پیروز است، آن کسی که برای هوای نفس و استکبار خود کودک می‌کشد، هر چقدر هم کشتار کند باز هم شکست خورده است، پس آنچه می‌تواند سبب سربلندی، عزت و غرور یک ملت شود، جهت‌گیری الهی آن‌ها است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر زن و کودک می‌کشد، احساس پیروزی نمی‌کند و با همه فضاسازی رسانه‌ای و مجازی نمی‌تواند احساس شکست خود را کنترل کرده و خود را موفق نشان دهد، چرا که این وعده الهی است کسانی که برای خدا، حقیقت و عدالت قدم می‌زنند پیروز هستند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal