آخرین اخبار

25. بهمن 1402 - 13:51   |   کد مطلب: 47328
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد:
مجلس خبرگان، مهم‌ترین نهاد در حفظ آرمان‌های انقلاب
آیت‌الله شعبانی با تأکید بر اینکه هیچ نهادی به مانند مجلس خبرگان در تحفظ از آرمان‌های انقلاب نقش نداشته است، گفت: این مجلس در طول حیات خود، با انتخاب رهبرانی فرزانه و بصیر، انقلاب اسلامی را از گزند انحرافات و خطرات مصون نگه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی، امام جمعه همدان، صبح امروز در آستانه آغاز تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در گلزار شهدای همدان با تجدید عهد با آرمان‌های شهدا، به نقش مهم این مجلس در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان از جمله نهادهای اصیل و قدیمی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: این نهاد با انتخاب رهبری و نظارت بر عملکرد ایشان، نقشی اساسی در حفظ مسیر انقلاب و صیانت از آرمان‌های شهدا دارد.

آیت‌الله شعبانی با تأکید بر اینکه هیچ نهادی به مانند مجلس خبرگان در تحفظ از آرمان‌های انقلاب نقش نداشته است، اظهار کرد: این مجلس در طول حیات خود، با انتخاب رهبرانی فرزانه و بصیر، انقلاب اسلامی را از گزند انحرافات و خطرات مصون نگه داشته است.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان را ضامن تداوم این مسیر پرافتخار دانست و گفت: مردم با انتخاب اصلح‌ترین افراد، می‌توانند در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و شهدا، نقشی مؤثر ایفا کنند.

امام جمعه همدان در پایان، با تجلیل از مقام شامخ شهدا، گفت: شهدا با نثار جان خود، عزت و اقتدار را به ایران اسلامی هدیه دادند و امروز ما وظیفه داریم با تداوم راه آن‌ها، در مسیر تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal