آخرین اخبار

5. بهمن 1401 - 18:49   |   کد مطلب: 44257
پیشنهاد امام جمعه همدان برای ایام دهه فجر:
مسئولان گره‌های روزمره زندگی مردم را باز کنند
امام جمعه همدان با اشاره به اینکه برطرف کردن یک مشکل جزئی که برای مردم سختی‌هایی را ایجاد می‌کند، بالاترین نشاط اجتماعی را به همراه دارد، گفت: حل مشکلات روزمره مردم با مدیریت صحیح قابل دستیابی است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان همدان، با اشاره به برنامه‌های برنامه‌ریزی شده توسط دستگاه‌های مختلف در ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: لازم است تا پس از ۲۲ بهمن، در جلسه‌ای میزان و نحوه اجرای این برنامه‌ها ارزیابی شود.

وی با بیان اینکه در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌توان از ظرفیت مواکب اربعین استفاده شود، گفت: خوب است تا از ظرفیت موکب‌ها برای خدمت رسانی به مردم و شرکت کنندگان در راهپیمایی استفاده شود.

امام جمعه همدان افزود: همچنین با دعوت از هنرمندان و اجرای تئاتر خیابانی و یا گروه‌ سرود با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی، می‌توان فضای راهپیمایی را تغییر داد.

وی با تأکید بر اهمیت توجه مسئولان به صوت مراسم، گفت: در بسیاری از مراسم‌ها مردم نسبت به صوت گلایه‌مندی‌هایی داشتند که لازم است این بار با همت استاندار همدان این مشکل نیز برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خواستار توجه به پیوست رسانه‌ای فعالیت‌ها شد و خاطرنشان کرد: لازم است تا فعالیت‌های مرتبط با قشر جوانان و بانوان که در ایام اخیر مورد هجمه دشمنان قرار گرفته بودند، پیوست رسانه‌ای مناسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر زمان مناسبی برای رفع مشکلات مردم است، گفت: پروژه‌هایی که در این ایام افتتاح می‌شوند در کل سال فرایند ساخت آن انجام شده و تنها افتتاحیه در این روزها است، اما بسیاری از مشکلات در مناطق وجود دارد که به راحتی با یک مدیریت صحیح می‌توان گره‌ از مشکلات مردم باز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی افزود: به طور مثال اهالی منطقه کوی فردوس سال‌هاست که با مشکلاتی روبرو هستند در حالی که با همراهی چند دستگاه متولی می‌توان این مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه برطرف کردن یک مشکل جزئی که برای مردم سختی‌هایی را ایجاد می‌کند، بالاترین نشاط اجتماعی را به همراه دارد، اظهار کرد: حل مشکلات روزمره مردم با مدیریت صحیح قابل دستیابی است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه رفع مشکل تردد در سرگذر همدان ربطی به دلار و تحریم ندارد، گفت: امروز لازم است تا تیمی این مشکلات در شهر را شناسایی کند و با دستور مدیران شاهد رفع آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نیز می‌تواند در این ایام برای بازگرداندن وسایل ضبط شده توسط پلیس ساختمان، تخفیفی قائل شود، یادآور شد: از دیگر مجموعه‌هایی که در این ایام می‌توانند نقش به سزایی را ایفا کنند، بانک‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: به طور مثال با وجود آنکه در بحث آیین نامه جوانی جمعیت، دریافت وام برای خانواده‌ها به عنوان قانون تصویب شده است، اما بازهم مردم با مشکلاتی در این عرصه روبرو هستند و شاهد گلایه مندی در جامعه هستیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal