آخرین اخبار

10. اسفند 1402 - 22:58   |   کد مطلب: 47460
امام جمعه اسدآباد:
انتخابات برگ برنده ماست
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه انتخابات برگ برنده ماست، گفت: مردم به کاندیدایی که وعده و وعید غیرمعقول و خارج از اختیارات خود می‌دهد، رأی ندهند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کاندیدایی که وعده و وعید غیرمعقول و خارج از اختیارات خود و خارج از چهارچوب می‌دهد، معلوم است که چنین کاندیدایی اصلا اختیارات نماینده و مجلس را نشناخته است و سزای وی این است که مردم به وی رأی ندهند بنابراین می‌طلبد کاندیداها ابتدای امر جایگاه مجلس و اختیارات نماینده را مطالعه کنند و بشناسند سپس برای کاندیداتوری شرکت کنند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: مشارکت مردم در انتخابات هرچه بالاتر باشد مسلم است که اقتدار و استحکام نظام در دنیا ارتقاء دو چندان خواهد داشت و همواره چنین کشورهایی در دنیا قدرتمند هستند.

موحدی با بیان اینکه تاریخ همواره نشان داده کشورهای ضعیف محکوم به استثمار و زیر پا ماندن هستند و کشورهای قلدر بر آن بوده‌اند که کشورهای ضعیف را زیر سلطه خود درآورند، تصریح کرد: هر چه مشارکت مردم بالاتر باشد نشان از قوت و انسجام ملت و کشور ایران اسلامی بوده و طمع مستکبران و طمع ورزان را کم و ریشه‌کن می‌کند و هرچه مشارکت پایین باشد بدخواهان را به طمع انداخته و طمع آنها موجب و مایه زحمت مردم و کشور خواهد بود و این امر مهم اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را مانند دوره‌های گذشته ضروری می‌کند.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به وظایف کاندیداها، ادامه داد: یکی از وظایف سنگین و سخت کاندیداها این است که دستاوردهای نظام را زیر سوال نبرند چرا که دولت‌ها و مجلس‌های مختلف خدمات شایان و ارزشمندی برای کشور داشته‌اند.

موحدی با بیان اینکه مردم انقلابی ما در طول ۴۵ سال گذشته همواره در برهه‌های مختلف برای حفظ ایران اسلامی در صحنه بوده اند، یادآور شد: دشمنان با سیاه‌نمایی، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند که مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند پایین باشد و این امر نشان از اهمیت و مشارکت ملت ایران در انتخابات کشور دارد.

وی اظهار کرد: دشمن امروز مشارکت و انتخابات ما را نشانه رفته و معلوم می‌شود انتخابات برگ برنده ماست و حضور حداکثری ما ملت ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی و میزان مشارکت حداکثری در انتخابات  موجب مأیوس شدن دشمنان خواهد بود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal