آخرین اخبار

19. فروردين 1403 - 8:19   |   کد مطلب: 47671
منتخب مردم اسدآباد در مجلس دوازدهم گفت: دولت به جای استفاده از مُسکّن‌های اقتصادی موقتی و کوتاه مدت، انجام اقدامات زیرساختی و زیربنایی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از ایرنا  اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: دولت سیزدهم بجای مُسکّن های اقتصادی و رضایتمندی ظاهری مردم در کوتاه مدت، انجام اقدامات زیرساختی و زیربنایی را با هدف ایجاد اصلاح و همچنین تحول در حوزه های مختلف و به ویژه اقتصادی در دستور کار خود قرار داده است.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس دوازدهم افزود: دولت سیزدهم در حوزه های مختلف عمرانی، صنعت، شرکتهای دانش بنیان و... کارهای بزرگی را در دو سال گذشته داشت که ثمرات آن را در آینده ای نزدیک مشاهده خواهیم کرد و ثبات اقتصادی و رفاه اجتماعی آن برای مردم ملموس خواهد بود.

وی افزود: این کارهای بزرگ زیرساختی در حالی است که دولت سیزدهم قوه مجریه را در شرایطی از دولت قبل تحویل گرفت که خزانه کشور وضعیت خوبی نداشت و بخش قابل توجهی از توان اقتصادی دولت سیزدهم برای بازپرداخت اصل و سود اوراق فروخته شده در دولت قبل هزینه شد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: نتایج و ثمرات کارهای زیرساختی و زیربنایی در کوتاه مدت مشخص نمی شود بلکه نتایج آن در میان مدت و بلندمدت برای مردم ملموس و قابل درک و مشاهده است.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس دوازدهم گفت: ما در مجلس دوازدهم آمادگی داریم تا قوانین لازم را در جهت تقویت دولت به تصویب برسانیم و در مسیر امور اجرایی و پیشبرد امور دولت را یاری کنیم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal