آخرین اخبار

23. فروردين 1403 - 15:41   |   کد مطلب: 47684
نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:
فعالیت ۸ روزه ذوب آهن اسدآباد در طول ۳ سال گذشته!/دستگاه قضا ورود کند
نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت ذوب آهن شهرستان اسدآباد، گفت: این کارخانه در طی سه سال گذشته تنها هشت روز فعال بوده و نیاز است دستگاه قضایی ورود کند چراکه این کارخانه اصلا فعال نبوده و خیانت صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

اکبر رنجبرزاده در دومین نشست صمیمی اصحاب رسانه و فعالان مجازی این شهرستان، با اشاره به مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی خبرنگاران و فعالان مجازی، گفت: امیدوار کردن مردم وظیفه همه ما و شماست، باید با عملکرد خوب گزارشات امیدوارکننده منتشر شود.

وی به اخذ دستور از وزرا برای مطالبات مردم با نامه‌نگاری با آنان اشاره کرد و گفت: در شهرستان اسدآباد ۴۵ درصد پرت آب وجود دارد و در این راستا باید شبکه فرسوده آب اصلاح شود‌.

نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ارزیابی مدیران کل را براساس پیگیری و به نتیجه رساندن موضوعات مختلف خواند و افزود: در پیگیری مشکل آب شرب این شهر، به اندازه پارسال مشکل قطعی نخواهیم داشت و این نیاز به مدیریت مسئولان شهرستان دارد.

وی بااشاره به پروژه نیمه تمام کتابخانه استاندارد، گفت: برای تکمیل این پروژه مبلغ ۸ میلیارد تومان اعتبار تزریق شده و امسال شروع خواهد شد.

رنجبرزاده از بهره‌برداری استخر فرهنگیان و دانش‌آموزی تا مهرماه خبر داد و افزود: پروژه بیمارستان سابق امیرالمومنین(ع) شهر اسدآباد هم اعتبار ۶۷ میلیارد تومان داشت که ما نیز با پیگیری‌های اخیر ۱۷ میلیارد به آن اضافه کردیم.

وی برای حل مشکلات باید کارگروه تشکیل دهیم، افزود: هر مدیری که بتواند با ما برای حل مشکلات بدود را جابه جا نمی‌کنیم اما مسئولی که کوتاهی کند، انگیزه نداشته باشد و لنگ بزند را تلاش خواهم کرد که فرد بهتری جایگزین کنیم.

نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ایجاد راه آهن در شهرستان یک نقطه قوت برای شهرستان خواند و گفت: مصوبه ایجاد این پروژه در دوره هشتم مجلس که بنده نماینده بودم، اخذ شد اما برای اجرا پیگیری نشده است و اسدآباد فرصت‌ها را از دست داده است.

وی ایجاد تونل حل مشکل گردنه اسدآباد دانست و گفت: این پروژه هم مصوبه دارد و مطالعه اولیه آن انجام شده و در کمیسیون بایگانی است، باید تلاش کنیم که در ردیف ملی قرار بگیرید.

رنجبرزاده با اشاره به وضعیت ذوب آهن شهرستان اسدآباد، گفت: این کارخانه در طی سه سال گذشته تنها روز فعال بوده و اگر غیر این است برای ما ثابت کنند که اینگونه نبوده است.

وی با تاکید بر ورود دستگاه قضایی به مسئله ذوب آهن، گفت: این کارخانه اصلا فعال نبوده و درواقع خیانت صورت گرفته است، پاکدستی مسئولان در این باید نشان داده شود، سرمان را زیر برف نکنیم نباید هیچ عزیزی تلاش کند که فضای شهرستان تخریبی نشود، باید به سمت خدمت برویم، بنده موافق تخریب نماینده فعلی نیستم چراکه فضا متعفن شود، مردم آسیب خواهند دید.

وی تاکید کرد: البته اگر از سوی بنده هم در مسیر خدمتگزاری کاری صورت گرفته که خسارتی به شهرستان وارد شد، به بنده هم تذکر دهید و هوشیارم کنید، مطالبه‌گری کنید.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قبول داریم که مدیر بومی باید باشد، اما بعضی مواقع یک مدیر بومی مانند یک جراح که خوب عمل کند، نیست، افزود: البته مدیران شهرستان پله پله خود را باید بالا بکشند، انگیزه خدمت داشته تا فضای شهرستان یک فضای همدلی و پاکدستی باشد.

عدم اجرای پروژه‌ها از جمله استخر فرهنگین، کنارگذر، آسفالت نامناسب گردنه، سطح شهر، بی‌انگیزگی‌ مدیران، عدم پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم، مسیله حجاب، خودکشی و غیره، را از جمله مشکلاتی بود که خبرنگاران و فعالان مجازی آن را مطرح و نماینده منتخب مردم به برخی از آن‌ها پاسخ داد.

این نشست صمیمی با حواشی هم همراه بود.
یکی از بانوان فعال مجازی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بی‌توجهی به مسئله حجاب که در نوبت خود در زمان پرسش سئوال از نماینده منتخب گفته بود، من تمایلی به معرفی ندارم و ترجیح می‌دهم پشت پرده بمانم، گفت: اگر آقای دکتر نظر شما این است که اگر من چادر بپوشم مشکل حل خواهد شد، از فردا می‌پوشم!

وی در پاسخ به سئوال این خانم مانتویی به مزاح گفت: شما که گفتید در پشت پرده می‌مانید!

البته نماینده منتخب مردم در مجلس در پاسخ به مسئله حجاب هم پاسخی ندارد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal