آخرین اخبار

14. خرداد 1403 - 14:37   |   کد مطلب: 47901
یک کارشناس مسائل سیاسی در اسدآباد گفت: امام وعده‌های صادق همان اندیشه را پیاده کرد که الان اسرافیل در سور اتمام عمر نکبت‌بار صهیونیسم دمیده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به عظمت و شخصیت امام(ره) از دیدگاه رهبر انقلاب، گفت: ایشان فرمودند یک صفت جامع است، امام انقلاب یعنی پیشوای همه‌ این خصوصیاتی که کلمه‌ انقلاب متضمّن آن است. قدرتهای مادّی هم که نسبت به امام همواره غضبناک بودند و البتّه میهراسیدند از امام بزرگوار، بیشتر به‌خاطر این صفت بود: صفت انقلابیگری امام. امروز هم دشمنان ملّت ایران با خصوصیّت انقلابیگری او خصومت دارند و دشمنند.».

 

وی اقتدار و عزت یک مومن و متعبد در گرو درجه تحول‌خواهی، اصلاح اجتماعی و روحیه انقلابی گری او دانست و افزود: طبیعتاً وقتی یک امام دارای چنین شخصیتی باشد یک ملت مقاوم نه تنها در کشور خود بلکه در منطقه و الان در جهان ایجاد کرده که در قضیه فلسطین یک صدا عدالت را فریاد می‌زنند.

 

کارشناس مسائل سیاسی در اسدآباد تصریح کرد: اسلام یک انسان و مسلمان فردگرا، خمود و صرفاً روی سجاده افتاده را به عنوان ارزش تلقی نمی‌کند و امام هم این چنین نبود.

 

وی با بیان اینکه امام(ره) اسلام را دین قیام، تحرک، فسادستیز و غیرقابل اجتماع با طواغیت عالم میدانست و موسی‌وار به جنگ فرعونیان زمان رفت، افزود: البته نه با عصا و ید بیضا بلکه با ایجاد یک تحول عظیم در باورهای مردم و ایجاد امواج سهمگین ملت، خروش، تلآطم، عدم آرام نشستن و قیام بر علیه ظلم.

 

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه امام(ره) اسلام را محدود در تعلیم، بیان احکام و تولید مبنا در علوم مختلف آن هم در چارچوب و حصار دیوارهای حوزه قم و نجف نمی‌دید، اذعان کرد: امام راحل با جهت‌دهی افکار عمومی به سمت آرمان‌خواهی و همبستگی ملی یک مصلح اجتماعی در عصر غیبت باشد، انتخاب و زمینه را برای مصلح کل مهیا کرد.

 

وی خاطرنشان‌کرد: امام خمینی(ره) تماشاچی نبود و تعبد او ایشان را به دخالت در عرصه‌ها و مسائل مهم ایران و جهان آن هم در قامت یک رهبر و ایجاد حکومت اسلامی با طرح نوین ولایت فقیه فراخواند. کارشناس مسائل سیاسی در اسدآباد گفت: تعبد محض امام(ره) ایشان را به عدم تعارف و عدم مصلحت‌سنجی‌های مضر سوق داده که در همان روزهای تبعید و ترس در جواب به پرسش خبرنگار در مورد رابطه با اسرائیل از طرد کرد و مبارزه صد در صدی سخن می‌گوید.

 

وی با بیان اینکه امام وعده‌های صادق همان اندیشه را پیاده کرد که الان اسرافیل در سور اتمام عمر نکبت‌بار صهیونیسم دمیده است، افزود: وظیفه ما ادامه راه امام ره است، مخصوصاً در شرایط کنونی که مهم‌ترین مسئله انتخابات است.

 

حجت‌الاسلام رضایی تاکید کرد: باید با عدم اعتنا بر زرق و برق کلمات مردم فریبان‌، همان راه رئیس جمهور شهید که به واقع عملیاتی‌سازی آمال و افکار امامین انقلاب است، خروجی صندوق های رای باشد انتهای خبر/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal