آخرین اخبار

25. خرداد 1403 - 16:46   |   کد مطلب: 47959
آیت الله نوری همدانی در پاسخ به جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر در پیامی بیان داشت: اینجانب هیچ شخص خاصی را معین نمی‌کنم و نام نمی‌برم اما توصیه می‌کنم فردی را انتخاب کنید که متدین، متخصص، متعهد و انقلابی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از صداوسیما ، آیت الله حسین نوری همدانی، در پاسخ به جمعی از طلاب و فضلای حوزه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم که روز جمعه هشتم تیر برگزار خواهد شد، با اشاره به اینکه اینجانب هیچ شخص خاصی را معین نمی‌کنم و نام نمی‌برم، خاطرنشان کرد: فردی را انتخاب کنید که متدین، متخصص، متعهد و انقلابی باشد و دنبال کننده افکار و خط امام راحل رحمت الله و رهبری معظم انقلاب باشد. قدرت ارتباط با دنیا را داشته باشد، مدافع مظلومان بوده و در رأس همه خدمت و محبت به مردم را سرلوحه کار قرار دهد.

متن کامل پاسخ آیت الله نوری همدانی در پاسخ به پرسش برخی طلاب و فضلای حوزه در خصوص انتخابات اخیر به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

بدون تردید زمانی که در آن واقع هستیم دارای شرائط خاصی است و از آنجا که علمای محترم باید زمان شناسی سرلوحه کارشان باشد «الْعَالِمُ بِزَمَانِهِ لَا تَهْجُمُ عَلَیْهِ اللَّوَابِسُ» اینجانب با تشکر از این احساس مسئولیت شما فرزندان عزیزم، به عرض محترم می‌رساند که اینجانب هیچ شخص خاصی را معین نمی‌کنم و نام نمی‌برم؛ اما توصیه می‌کنم فردی را انتخاب کنید که متدین، متخصص، متعهد، انقلابی و دنبال کننده افکار و خط امام راحل «رحمت الله» و رهبری معظم انقلاب باشد. قدرت ارتباط با دنیا، مدافع مظلومان و در رأس همه، خدمت و محبت به مردم را سرلوحه کار قرار دهد، و هر یک از کاندیدا‌های محترم و طرفداران آنها دقت داشته باشند اخلاق را در کار خود اصل قرار دهند.

هرگونه تخریب، تهمت، افترا و ایجاد اختلاف و ناامیدی جایز نمی‌باشد، و ان‌شاء الله شما فضلای محترم با این مشخصه‌ها همه مردم بزرگوار را به حضور در این انتخابات دعوت نموده و بار دیگر دشمنان را ناامید گردانید.

توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.

حسین نوری همدانی
۱۴۰۳/۳/۲۵

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal