آخرین اخبار

30. خرداد 1403 - 8:46   |   کد مطلب: 47988
مديركل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۸۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به اقصی نقاط کشور جابجا شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مديركل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اظهار كرد: جابه جایی ۸ هزار مسافر در قالب ۹۱ هزار سفر انجام شده است که ۷۴ درصد سهم سفرهاي ناوگان حمل و نقل عمومی را سفرهای درون استانی و ۲۶ درصد را سفرهای برون استانی تشكيل می دهند.
 
آهکی با اشاره به اينكه ارتقای كيفيت خدمات سفر و خدمت رساني از جمله دلايل رشد جابجايی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی می باشد، افزود: در تلاش هستیم این مهم در بخش ناوگان مسافری استان همدان تداوم يابد و شاهد رشد روز افزون استفاده از حمل و نقل عمومی توسط شهروندان باشيم.
وی اضافه كرد: خطر تصادف در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل کنترل مستمر سطح ایمنی ناوگان مسافری توسط کارشناسان راهداری و عوامل پلیس راه و بکارگیری رانندگان حرفه ای بسيار پايين تر از وسايل نقليه شخصی است كه اين امر بايد مورد توجه شهروندان قرار گيرد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان همچنین به فعالیت ۲ هزار و ۱۲۰ راننده اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در استان اشاره و مطرح کرد: همه این رانندگان عزیز دارای کارت هوشمند و سلامت هستند و زیرنظر این اداره‌کل قرار دارند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal