آخرین اخبار

1. تير 1403 - 15:12   |   کد مطلب: 47994
رئیس ستاد قالیباف در خادمان ملت:
پزشکیان درستکار است اما دنبال آزمون و خطا نیستم
رئیس ستاد قالیباف در خادمان ملت با بیان اینکه ۸ سال در کنار پزشکیان بودم، وی بااخلاق، درستکار است، گفت: با این اوصاف وقتی سوال می‌شود ایا او می‌تواند به طور جامع به مشکلات بپردازد، پاسخم منفی است چرا که به عنوان خادم مردم در مجلس نمی‌توانم آزمون و خطا را دنبال کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

اکبر رنجبرزاده در آئین افتتاحیه ستاد محمدباقر قالیباف در شهرستان اسدآباد بااشاره به شهادت مظلومانه شهدای خدمت، گفت: علی‌رغم این رخداد تلخ، توقفی در روند امور کشور نبود و با انتخاب رئیس جمهور جدید ادامه راه شهید خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ۶ نامزد انتخاباتی مورد تایید شورای نگهبان هستند که مردم باید برترین و مناسبت‌ترین را برگزینند، افزود: ما تعارفی نداریم، به جز راه شهیدان و مطالبات به حق مردم به چیز دیگری نمی‌اندیشم و از بین نامزدهای این دوره در ستاد آقای قالیباف هستیم.

رئیس ستاد قالیباف در خادمان ملت و نماینده اسدآباد در مجلس با بیان اینکه دنبال جریان سیاسی نیستم بلکه دنبال فردی هستم که کارآمدی داشنه باشد، تلاش بی‌وقفه و کارنامه درخشان راه خدمتگزاری را ادامه دهد، افزود: آنکه مسئله‌محور است ک کارنامه درخشان دارد و هر جا و در هر پست و مقامی بوده، مثل ستاره درخشیده است، قالیباف است، او پشت موانع ایست نکرده و شهرداری تهران که قبل از او شبیه مخروبه بود و تهران خفه شده زنده کردند و بانشاط کرد.
رنجبرزاده اذعان کرد: در یک دوره ریاست جمهوری در سال ۸۸ خیلی‌ها از آقای قالیباف خواستند که در عرصه وارد شوند که ما مخالف آمدنش در آن دوره شدیم، ولی امروز اصرار داریم که او در این عرصه باقی بماند.

وی ادامه داد: ممکن است با رئیس جمهور شدن او خلعی در مجلس وارد شود و نیرو در مجلس کم نداریم. قالیباف می‌تواند مسکن را ساماندهی کند، اشتغال جوانان مظلوم را به سرانجام برساند، او مسئله ‌محور است.

رئیس ستاد قالیباف در خادمان ملت با بیان اینکه ۸ سال در کنار پزشکیان بودم، وی بااخلاق، درستکار است،افزود: با این اوصاف وقتی سوال می‌شود ایا او می‌تواند به طور جامع به مشکلات بپردازد، پاسخم منفی است چرا که به عنوان خادم مردم در مجلس نمی‌توانم آزمون و خطا را دنبال کنم.
انتهای حبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal