آخرین اخبار

1. مهر 1403 - 16:35   |   کد مطلب: 48468
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد از توقيف 14 دستگاه وسائط نقليه مزاحم و متخلف در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،سرهنگ مصيب شاه ملکي در تشريح اين خبر بيان داشت: با توجه به مطالبات مردمي از پليس مبني بر برخورد با مزاحمان خياباني و توقيف وسائط نقليه آنان، طرح توقيف وسائط نقليه مزاحم و متخلف در اين شهرستان اجرا شد.
وي افزود : با اعزام تيم هاي محسوس ونامحسوس به سطح شهر، ابتدا رانندگان مزاحم و متخلف شناسايي و در اقدامي ضربتي نسبت به توقيف وسائط نقليه  آنان اقدام شد.که در اين راستا تعداد 11دستگاه خودرو و3دستگاه موتورسيکلت توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه گفت: با عنايت به اينکه غالب رانندگان وسائط نقليه مزاحم و متخلف به ويژه موتورسيکلت ها ، جوانان ونوجوانان قانون گريز، هنجارشکن و فاقد گواهينامه رانندگي مي باشند، نظارت والدين و آگاهسازي آنان از پيامدهاي ناگوار رانندگي با وسائط نقليه فاقد بيمه وگواهينامه، مي تواند در کاهش بسياري از مزاحمت هاي خياباني موثر باشد.
اين مقام انتظامي در بخش ديگري از سخنان خود در تشريح ساير اقدامات يگانها ،خاطرنشان کرد: علاوه برکشف يک فقره کش و روزني، 2نفر سارق اماکن خصوصي،5نفر معتاد و3نفر بعلت ارتکاب به ساير جرائم دستگير وبه مراجع قضايي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به هماهنگي انجام شده با مراجع قضايي براي توقيف وسائط نقليه مزاحم ومتخلف با هدف ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان، بويژه دانش آموزان ، يادآورشد : اين طرح روزانه و تا پاکسازي کامل معابر به جد استمرار خواهد داشت.
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal