آخرین اخبار

6. دى 1394 - 10:23   |   کد مطلب: 29717
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اسدآباد عنوان کرد:
«نفوذ» مقدمه فتنه/حضور در راهپیمایی «9 دی» امری در خنثی‌سازی حیله دشمن
مسئول بسیج دانشجویی شهید خزاعی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد مقدمه فتنه، نفوذ بود، گفت: البته حضور مردم در راهپیمایی « 9 دی» آب سردی بر روی حیله‌گری‌های دشمن شد و از ادامه این افکار پلید دشمن جلوگیری کرد.

به گزارش آوای سیدجمال،علی‌اصغر گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه اصطلاح «9 دی» احساس غرور، شکوه و سربلندی یادآوری می‌کند، اظهار داشت: به دنبال این غرور و شکوه احساس مسئولیت نیز نسبت به حضور در راهپیمایی‌ها دوچندان می‌شود.

 

وی نفوذ سیاستمداران و دشمنان قدیمی از جمله آمریکا را از طرق مختلف روی انسان‌هایی ضعیف و بی‌بصیرت خواند و افزود: دسیسه‌های دشمنان مخصوصا" آمریکا، موسوی، همسر ایشان، خاتمی، رفسنجانی، کروبی و برخی از مردم بی بصیرت مسبب بوجود آوردن فتنه سال 88 شدند.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهید خزاعی دانشگاه پیام نور مرکز اسدآباد تصریح کرد: «9 دی» با تجمع خشم مردم به بی حرمتی‌ها و اعمال ناپسند توسط فتنه گران، فعالیت‌های روحانیون، برخی از تشکل‌های دانشجویی و اهم آن‌ها سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه وجود آمد.

 

وی با بیان اینکه با بیان اینکه «9 دی» به ما نشان داد که نباید به هر دعوتی لبیک بگوییم و بدون درک و شناخت نسبت به موضوعی واکنشی انجام ندهیم، افزود: باید سخنان و دستورات مقام معظم رهبری سر لوحه رفتار و زندگیمان باشد.

 

گوهری مقدمه فتنه را نفوذ دانست و گفت: البته حضور مردم در راهپیمایی « 9 دی» آب سردی بر روی حیله‌گری‌های دشمن شد و از ادامه این افکار پلید دشمن جلوگیری کرد.

 

وی ادامه داد: از دیگر تبعات فتنه 88 برای ایران در داخل ایجاد اتحاد بین مردم و شناخت دشمنان داخلی ایران و در خارج سست شدن انگیزه دشمنان در مورد هجوم به ایران و رو نمایی مجدد قدرت در ایران بود.

 

این  مقام مسئول با بیان اینکه نفوذ جریانی با بی بصیرتی و عدم شناخت نسبت به معروف و منکر صورت می‌گیرد، گفت: نقش مردم در این برهه از تاریخ انقلاب که به شدت موضوع نفوذ در ابعاد مختلف مدنظر رهبر معظم انقلاب است،  کسب اطلاعات در رابطه با شناخت در ابعاد مختلف سیاسی، داخلی، خارجی، اقتصادی و همه زمینه ها است.

 

وی افزود: همچنین حضور در راهپیمایی‌ها از دیگر مهمی است که مردم نقش بسزایی دارند و حضور در راهپیمایی خود مبنی بر تایید این انقلاب و دستورات مقام معظم رهبری و نا امیدی دشمنان جهت ادامه فعالیت های خصمانه خود علیه ایران است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal