آخرین اخبار

27. اسفند 1397 - 22:47   |   کد مطلب: 32249
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بر کنترل فرزندان توسط والدین در شب چهارشنبه سوری تأکید و گفت: اسداباد در سال گذشته هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشت.

به گزارش آوای سیدجمال، افشین یاری در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد، با ارائه گزارشی از فعالیتهای نیروی انتظامی این شهرستان در طول ۱۲ ماهه امسال، اظهار کرد: در طی این مدت ۱۷ هزار و ۹۸ مورد تماس با پلیس ۱۱۰ داشتیم که میانگین ماهانه هزار و ۹۰۰ مورد تماس برقرار و خدماتی هم ارائه شده است.

 

وی از افزایش ۶۲ درصد کشف سرقت، ۵۳ درصد افزایش دستگیری سارقین خبر داد، گفت: در زمینه مبارزه با قاچاق نیز یک درصد افزایش کشفیات قاچاق داشتیم‌.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از افزایش ۶۹ درصد کشفیات مواد مخدر خبر داد و افزود: در این زمینه افزایش یک درصدی دستگیری را داشتیم.

 

یاری با اشاره به تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی، گفت: اسدآباد مردم با فرهنگی دارد.

 

وی بااشاره به آغاز سفرهای نوروزی از اجرای طرح نوروزی امسال خبر داد گفت: این طرح از ۲۵ اسفند آغاز و تا بازگشت مسافران به مبدأ خود ادامه دارد.

 

 فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بااشاره به چهارشنبه آخر سال و ورود مردم به برنامه چهارشنبه سوری، گفت: سال گذشته در اسدآباد شاهد حوادث و خسارت جانی و مالی به اماکن عمومی و غیره نبودیم و امیدواریم امسال هم با ورود والدین و کنترل فرزندانشان شاهد اتفاق ناخوشایندی نباشیم. نباشیم.

 

وی از کشف ۳۲ کیلوگرم مواد محترقه در اسدآباد خبر داد و گفت: والدین باید فرزندان خود را کنترل کنند و این شب را در کنار آنان بگذرانند در کنار تامبادا کار خطرناکی انجام دهند و شادی آنان به تلخی تبدیل نشود. 

 

یاری بااشاره به ترافیک سطح شهر گفت: در ایام نزدیک به نوروز طرح های ترافیکی کمتر اجرا می‌شود تا مردم به کارهای خود بپردازند و امیدواریم مردم هم آستانه تحمل خود را بالا ببرند که تا چند روز دیگر بحث ترافیک رفع خواهد شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal