آخرین اخبار

23. شهريور 1399 - 17:23   |   کد مطلب: 36816
معاون طرح و توسعه آب منطقه ای همدان در حالی از افتتاح سد 17 ساله نعمت آباد اسدآباد با حضور وزیر نیرو خبر می دهد که چندی پیش مدیر بالادستی اعلام کرد این پروژه سال آینده برای بهره برداری و قابل مصارف کشاورزی خواهد بود.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح امروز در پی بازدید معاون طرح و توسعه آب منطقه ای همدان از سد نعمت آباد وی خبر از  افتتاح این پروژه با حضور وزیر نیرو به صورت رسمی داده است.

ساخت این سد از سال ۸۳ شروع شد و بنا بر اخبار منتشر شده در فضای مجازی و کانال خبرگزاری صداوسیمای اسدآباد هم اکنون با ۷۹ میلیارد تومان هزینه به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

این در حالی است که آقای ستوده مدیر عامل اب منطقه ای همدان در مصاحبه ای اعلام کرده بود سال آینده این سد اگر هم افتتاح شود، بهره برداری از آن برای مصارف کشاورزی در سال آینده خواهد بود.

این به آن معناست که این افتتاح تنها می تواند یک بازدید و افتتاح نمایشی باشد و انتظار می رود که مسئولان استان و شهرستان از افتتاح چنین پروژه‌هایی پرهیز کنند چرا که صرفا" یک افتتاح به مزاج مردم خوش نمی آید.

 بنابراین امیدواریم که حضور آقای وزیر نیرو صرف یک افتتاح نمایشی نباشد و مردم از خدمات این سد به صورت عینی بهره مند شوند.

 پیش از این هم افتتاح نمایشی پروژه‌هایی را در شهرستان با حضور مسئولان کشوری داشته ایم که تاکنون مردم بهره ای از این پروژه‌ها ندیده اند.
انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal