آخرین اخبار

10. دى 1399 - 13:03   |   کد مطلب: 37809
حجت الاسلام حسینی نسب گفت: همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مسابقه سراسری« سربازان کوچک ولایت »در فضای مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام «سید سجاد حسینی نسب» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی مسابقه سراسری «سربازان کوچک ولایت»  در فضای فضای با همت کانون فرهنگی و هنری ظهور همدان و همکاری مرکز تخصصی کودک و نوجوان ستاد نماز جمعه همدان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ظهور همدان افزود: مسابقه با موضوع حاج قاسم سلیمانی و در رشته های کلیپ، دکلمه، عکس، شعر، دل نوشته ، خاطره گویی  و گویندگی ویژه کودکان 6 تا 12 سال است.

 

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند تا 14 دی ماه جاری آثار خود را در قالب  فیلم یک دقیقه ای به شماره   09191536243  در تمام پیام رسان های فضای مجازی  ارسال کنند.

 

وی اظهار داشت: ذکر نام، نام خانوادگی، سن و شهر محل زندگی همراه با آثار ارسالی الزامی است. به ۲۰ نفر از کسانی که بهترین آثار را ارسال کنند هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی؛ "سرباز ولایت" بود، بیان کرد:  برگزاری این مسابقه با هدف این است که نسل جوان بیشتر سردار سلیمانی را بشناسند و راه  سردار دل ها را ادامه دهند.

 

حجت الاسلام  حسینی  نسب  خاطرنشان کرد: حاج قاسم همواره تاکید می کرد که ابتدا باید نفس خود را بسازیم و سپس برای خود شهادت را آرزو کنیم، همه ما باید در مسیری که رضای الهی را به همراه دارد گام برداشته تا به موفقیت برسیم

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal