آخرین اخبار

10. دى 1401 - 11:21   |   کد مطلب: 44016
سجاد محمدی‌شمیم با تأکید بر اینکه باید شهید حاج قاسم سلیمانی را به چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه درس آموزی نگاه کرد، گفت: برای تربیت مدیران جهادی تمدن ساز باید دانش آموزانی بر مبنای مکتب شهید سلیمانی تربیت شوند.

سجاد محمدی‌شمیم، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت و دهه مقاومت، اظهار کرد: تربیت آینده سازان انقلاب اسلامی برای اینکه بتواند در آینده نزدیک مجاهدانه در مسیر تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و در تمدن سازی به وظایف خود عمل کنند، اهمیت والایی دارد.

 

وی با بیان اینکه مدیران آینده جامعه باید از اکنون تربیت شوند تا بتوانند به عنوان مدیران جهادی تمدن ساز نقش آفرینی کنند، گفت: لازمه گرایش به تمدن نوین اسلامی‌، نشر نظری و عملی مکتب اسلام است که براساس فرامین مقام معظم رهبری، شهید حاج قاسم سلیمانی را به چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه درس آموزی نگاه کنیم.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد تأکید کرد: برای تمدن سازی اسلامی باید مدیرانی تربیت شوند که در عرصه های مختلف شغلی مبتنی بر مکتب شهید سلیمانی عمل کنند که در این راستا برای تربیت مدیران جهادی تمدن ساز باید تربیت دانش آموزان به عنوان مدیران آینده مبتنی بر مکتب شهید سلیمانی باشد.

 

وی با بیان اینکه در راستای گرامیداشت هفته بصیرت و شناساندن چهره و مکتب حاج قاسم به دانش آموزان در سطح مدارس برنامه های مختلفی تدوین شده، تصریح کرد: از جمله این برنامه میتوان به تحلیل و روایت شاخص های ۹و ۱۹ دی ماه، روایت زندگینامه شهدای ۱۹ دی، روایت زندگینامه حاج قاسم سلیمانی از زبان دانش آموز برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت، برگزاری ویژه برنامه فرهنگیان در شب شهادت سردار دلها با حضور فرهنگیان شهرستان اشاره کرد.

 

محمدی‌شمیم تولید محتوای مناسبتی بخش دانش آموزی با موضوع میثاق امت با ولایت، دلنوشته به مقام معظم رهبری، اجرای لب آهنگ مناسبتی،غبار روبی مزار شهدا، اجرای سرودهای انفرادی و گروهی در سطح مدارس نقاشی از حماسه ۹ دی و قیام ۱۹ دی و دلنوشته برای حاج قاسم سلیمانی به زبان دانش آموز را از دیگر برنامه های هفته بصیرت در این شهرستان برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal