آخرین اخبار

3. اسفند 1401 - 17:30   |   کد مطلب: 44499
سرهنگ امیدعلی الیاسی شهید قهاری را تبلور اخلاص، ایثار، و ولایتمداری و خدمت به مردم دانست و گفت: منش شهید قهاری درسی برای ما مسئولین است که از او الگو بگیریم و در انجام وظایف‌مان کوتاهی نکنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در شانزدهمین مراسم سالگرد شهادت سردار شهید سعید قهاری‌سعید که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر اینکه  در تمام مراحل انقلاب شهدا به کشور عظمت و عزت دادند و همه ما مدیون و مرهون جانفشانی‌ها آن‌ها هستیم، اظهار کرد: شهید قهاری تبلور اخلاص، ایثار، و ولایتمداری و خدمت به مردم بود.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید قهاری مسئولیت‌های در دوران مختلف از فرمانده پاوه، جوانرود، نهاوند، تیپ حمزه سیدالشهدا برعهده داشت، گفت: او با توکل بر خدا با تفکر جهادی وظایفش را انجام داد و این درسی برای ما مسئولین است که از این شهید الگو بگیریم و در انجام وظایف‌مان کوتاهی نکنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خاطرنشان کرد: ما در این جنگ ترکیبی که دشمن دنبال تغییر ارزش‌ها و جایگزین غیر ارزش‌ها است، باید با خدمت بی منت به مردم و ایثار شهدا را نسل آینده منتقل کنیم.

وی همسر شهید قهاری را الگوی صبر و استقامت خواند و گفت: امسال به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید قهاری سعید برنامه‌های مختلف از جمله برگزاری مراسم گرامیداشت یاد  خاطره او، رجبی از استفاده از همرزم شهید در سخنرانی قبل از خطبه، برگزاری مسابقات ورزشی،  اردوی جهادی پزشکی ، اهدا یک فقره جهیزیه به نیازمندان، برگزاری سمینار علمی با موضوع آشنایی با سیره شهید قهاری، پخت نان صلواتی در برنامه داریم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal