آخرین اخبار

10. آذر 1402 - 13:32   |   کد مطلب: 46771
انتقاد امام جمعه اسدآباد از نماینده دولت در استان؛
وقتی نخبه و طراح تولید خودروی برقی در استان هست، چرا از خارج بیاید؟!
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه چندین سال یک نخبه استانی برای ایجاد کارخانه تولید و عرضه سه مدل خودروی برقی که هم بازار داخلی و هم خارجی دارد، از این اداره به آن اداره می‌رود و هنوز موفق نشده، گفت: اینکه تولیدکننده‌ای خارجی به استان بیاوریم، انتقال تکنولوژی نیست بلکه زدن بر سر توان داخلی است!

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 10 آذرماه در مسجد جامع شهر اسدآباد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا و دوری از معصیت، گفت: یکی از ضروریات‌های مسجد جامع به عنوان مصلی نماز جمعه وجود وضوخانه مناسب بود که با سلیقه مهندسان طرحی را برای این امر انجام و خاکبرداری آن صورت گرفته، حال فرصتی برای مؤمنان است که در این ساخت زودتر آن سهمم باشند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به خبر احداث کارخانه تولید ماشین‌های برقی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و کشور چین در استان همدان، گفت: یکی از مسئولان استانی با این عنوان «می‌خواهیم انتقال تکنولوژی بشود»، مصاحبه‌ای داشت، و این سئوال مطرح است که کلنگ‌زنی یک پروژه مشکلی را حل نمی‌کند، چراکه چندین طرح مصوب نیمه‌کاره در استان داریم که به نتیجه نرسیده و متوقف مانده است، از طرف دیگر چرا هنر و تکنولوژی جوانان ایرانی را باور نمی‌کنیم، در این استان یک نخبه استانی سه مدل خودروی برقی طراحی کرده و ساخته است، چرا از او حمایت نمی‌شود؟!

 

وی ادامه داد: دولت آقای رئیسی یک دولت جهادی است که بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام چندین ساله را به اتمام رسانده و این قابل تقدیر و هنر این دولت است، حال توقع می‌رود که این موضوع در استان همدان هم به منصه ظهور برسد، چندین سال یک نخبه استانی به دنبال ایجاد کارخانه و تولید و عرضه آن بازار است که هم بازار داخلی و هم خارجی دارد، متأسفانه از این اداره به آن اداره می‌رود و هنوز موفق نشده است.

 

حجت‌الاسلام موحدی با تأکید بر اینکه باید فرصت وجود نخبگان ایرانی و استانی را غنیمت شمرد و به آنان بها داد، افزود: نمایندگان دولت در استان کمک کنند که این نخبگان و طرح آنان عملاً به نتتیجه برسد، اگرنه کلنگ‌زنی کار سختی نیست، به نتیجه رساندن یک پروژه زحمت می‌خواهد و چیزی است که این دولت ثابت کرده می‌تواند،  توقع داریم در استان هم تسهیل‌گری اتفاق بیفتد و وظیفه این دولت است.

 

وی تصریح کرد: وقت ما در استان نخبه‌ای داریم که طرح تولید خودروی برقی را دارد، چه ضرورتی دارد که از طرح خودروی برقی چینی حمایت بشود؟! این امر انتقال تکنولوژی نیست، این زدن بر سر توان داخلی است.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه وضعیت مسکن در شهرستان اسدآباد رضایت‌بخش نیست، گفت: سفر دولت به استان‌ها برکاتی خوبی دارد و در سفر اقای رئیسی به همدان، مصوبات و اختصاص اعتبارات خوبی صورت گرفت، اما این تخصیص کافی نیست و باید برای عملی شدن تخصیص اعتبارات پیگیری و تلاش کرد، چراکه کار نکردن و پیگیری نکردن نمایندگان و مسئولان دولت، دولت مردمی و انقلابی را تضعیف می‌کند، مردم به این انقلاب و دولت امید بسته‌اند، باید مشکل آنان حل شود، انتقادات رسانه و مطالبه‌گری‌ها به حل مشکلات کمک می‌کند و آن‌ها را بیدار می‌کند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal